Avatar billede kds Nybegynder
15. september 2000 - 11:38 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Invenstor Søges !

Nyopstartet Internet Firma.
Søger invenstorer.
primært arbejde er mirrorsites for
udbyder der mangler et downloadsite
i europa.
Avatar billede k.soenderup Nybegynder
15. september 2000 - 11:42 #1
Hvis det kan lade sig gøre og blive aktiv invenstor, så kan du lige sende mig
lidt info til admin@futurenet.dyndns.org
så kikker jeg på sagen.
Evt. hvis i har det ville jeg også gerne ha lidt omkring de vilkår i tilbuder m.m.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
15. september 2000 - 13:32 #2
Kan I ikke lige redegøre for den egentlige besvarelse her. Der bliver nævnt snyd som mulighed, hjælp mig lige med at modbevise det (I hope) :)
Avatar billede parazite Nybegynder
15. september 2000 - 13:44 #3
Hmmm... det er da vist temmelig åbenlyst at der er tale om snyd. De er begge lige dårligt formulerede, de skriver begge inveNstorer, der gives næsten ingen informationer om jobbet, og der går ca. 4 mins fra svar stilles til point gives. De må være RET hurtige til at aftale ting og sager. Desuden... hvorfor skal der gives point for investoraftaler?

Venter spændt på en forklaring... :o)

- Parazite
Avatar billede k.soenderup Nybegynder
15. september 2000 - 14:24 #4
Det er meget simpelt, for et mellem sum, har jeg måske muligheden for en fortjenste, og det vil jeg ikke sige nej til, og det er 4 unge mænd mellem 18-23år.
Jeg ville blot se om deres projekt var godt af en fagmand, og det var det.
Avatar billede parazite Nybegynder
15. september 2000 - 14:36 #5
Og det nåede du på 4 minz? Temmelig kvikt må man sige... Og hvorfor skulle der point med i det?
Avatar billede k.soenderup Nybegynder
15. september 2000 - 16:20 #6
Det må du desværre spørge kds om ????
Avatar billede roslev Nybegynder
15. september 2000 - 18:16 #7
Initialerne KDS passer jo også meget godt til K.Sønderup...

kds har oprettet http://www.eksperten.dk/spm/23858 hvor han ønsker vurdering af http://www.futurenet.dyndns.org - på den side står der \"Mange hilsner Kim Sønderup\".......

BUSTET :)

Avatar billede andreas_admin Nybegynder
15. september 2000 - 18:31 #8
roslev>> Godt set, begge brugere er slettet ! Jeg gentager min opfordring. Snyd er IKKE måden at bruge Eksperten. Tak til alle de \"rigtige\" eksperter !!:)
Avatar billede parazite Nybegynder
16. september 2000 - 22:06 #9
WoLLa og sådan! :o) Væk med dem!
Avatar billede nathan Nybegynder
12. oktober 2000 - 22:36 #10
Well done Admin!!! :-)