Avatar billede netroma Nybegynder
13. september 2002 - 16:18 Der er 5 kommentarer

Windows 2k

JEg har et problem med folderen Tempoary internet files....
Der er ca 1.2 gb i folderen som jge gerne vil have slettet, men jeg det kan jeg ikke for man kan ikke se dem, når jeg åbner folderen er den bare tom, men når jeg højre klikker og ser i proberties står der at der er 1,2 gb og 7 filer og 5 folders.....
Hvad sker faen sker der?
Avatar billede -johnny- Nybegynder
13. september 2002 - 16:23 #1
Hvad der sker ved jeg ikke... Har du prøvet at kører en Diskoprydning... Dette gøres ved at højerklikke på din HD, vælg egenskaber, og så tryk på Diskoprydning, og så afkrydser du bare Tempoary internet files....

//Johnny//
Avatar billede kard Nybegynder
13. september 2002 - 16:46 #2
Har du prøvet at gå ind i Mappe instillinger, Vis og slå vis skjulte filer til?
Avatar billede htm Nybegynder
13. september 2002 - 16:48 #3
Eller i IE funktioner -> internet indstillinger -> slet midlertidige filer...
Avatar billede htm Nybegynder
02. oktober 2002 - 13:16 #4
Så er det vist blevet lukketid!
Avatar billede htm Nybegynder
26. januar 2003 - 20:21 #5
Lukketid?