Avatar billede eagle124 Nybegynder
12. september 2002 - 19:28 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Flexslange-Projektet

ftp://80.198.79.179/Flexslange-projektet.JPG

ser det her projekt ud til at virke ??

og er der nogle ting som kunne gøres bedre ??

Hvis i ikke rigtigt kan se hvad det forestiller så vil jeg lige prøve at forklare det

Kabinettet er et Chieftec Full-Tower

*De to blæsere i bag blæser luften ud
*De 3 blæsere i fronten suger luft ind i kabinettet gennem flexslangerne som sidder i kassen
*Den øverste og nederste blæser i kassen suger luft ind fra rummet
*Den midterste blæser i kassen suger luft ind i kassen gennem flexslangen som går udenfor
*Alle blæsere i kabinettet er 80mm og de 3 i kassen er 120mm
Avatar billede prebencharlie Nybegynder
12. september 2002 - 20:01 #1
Jeg ville nok nøjes med en slange ind udefra og ikke blande den varme luft med den kolde
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2002 - 20:12 #2
Det skal da nok virke, så længe det ikke er alt for varmt udenfor.
Avatar billede prebencharlie Nybegynder
12. september 2002 - 20:15 #3
Ja det skal nok virke men det er jo om at få den så kold som muligt ikke og så hjælper det ikke at blande varm luft med kold luft
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2002 - 20:29 #4
Jeg havde ikke lige læst teksten og troede at alle 3 blæsere trak kold luft ind. Det er klart at det giver mere hvis alle 3 blæsere trækker kold luft ind, i stedet for kun 1. Der er faktisk ingen grund til ikke at bruge alle 3 blæsere til at trække kold luft ind.
Avatar billede eagle124 Nybegynder
12. september 2002 - 21:14 #5
Jamen så sætter jeg da bare kassen på væggen der hvor det skal suges ind fra der kan jeg jo så bare køre kablerne helt ud :D
Avatar billede prebencharlie Nybegynder
12. september 2002 - 21:29 #6
Det er nok den bedste måde du kan gøre det på lad den suge al den kolde luft ind udefra den kan
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2002 - 21:50 #7
Og så håbe på at det bliver rigtigt dejligt koldt ;-)
Avatar billede eagle124 Nybegynder
13. september 2002 - 07:28 #8
Ja det bliver da lidt for nice til vinter når der er -5 C