12. september 2002 - 13:39 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Microsoft SQL server

hey jeg har et lille KÆMPE problem, med Microsoft SQL server. Jeg kan ikke hitte at sætte sådan en server op, til at styre en access data base, og heller ikke sql database.
Avatar billede cwd Nybegynder
12. september 2002 - 13:56 #1
køb nogle bøger om det......
12. september 2002 - 14:04 #2
tak for hjælpen :-(
Avatar billede cwd Nybegynder
12. september 2002 - 14:21 #3
ja det er jo ikke et spørgsmål....har du prøvet at installere den, fordi den skal da bare installeres så kører den da.....
12. september 2002 - 14:26 #4
ok jeg skal ha den til at køre min acces databse som har en bruger flade men HVORDAN
Avatar billede lasse_buck Nybegynder
13. september 2002 - 13:08 #5
nightmare4k: "Jeg kan ikke hitte at sætte sådan en server op, til at styre en access data base", hvad mener du med det?

Typisk, så har man sine data liggende i tabeller i en MS SQL database (back-end).
Som front-end bruger man f.eks. Access, da mange ting er 'lette' at lave i Access. Access databasen indeholder næsten ingen data selv, kun sammenkædede (linkede) tabeller, som peger på de 'rigtige' tabeller i MS SQL databasen.