Avatar billede mifa Nybegynder
10. september 2002 - 19:06 Der er 5 kommentarer

et add/remove system til link sider

Jeg har en link side som jeg gerne ville kunne styre via en admin del - det er ingen svær opgave. Det jeg har af krav er:

(link)
links åbner i nyt vindue
links er i listeform under hindanden

(admin-link)
At man kan tilføje og fjerne og evt. rette i links
gerne mysql (meget meget meget gerne)
ingen password beskyttelse (har selv et system jeg bruger som jeg let kan indsætte på siden :)
seperat side
simpelt design som let kan ændres så det passer til min side

(ekstra)
hvis man kan kategorisere links er det godt :)

på forhånd tak
Avatar billede limemedia Nybegynder
10. september 2002 - 19:09 #1
hvad er det specifikt du ikke kan finde ud af ?

er det hele systemet, får du nok lidt mere ud af at trykke på "overfør til sharksforum"
Avatar billede mifa Nybegynder
10. september 2002 - 19:12 #2
hvad er sharksforum, og ja.. det er vel egentlig hele systemet
Avatar billede mifa Nybegynder
10. september 2002 - 19:13 #3
men det var vel egentlig bare hvis nogen havde et lignende system liggende - jeg kan godt lidt php så hvis jeg kunne få et ku jeg måske omskrive, yes?
Avatar billede limemedia Nybegynder
10. september 2002 - 19:14 #4
sharksforum er ekspertens søsterside hvor man får lavet hele opgaver for penge, eksperten er til delløsninger og problemknusning for point.
Avatar billede mifa Nybegynder
10. september 2002 - 19:16 #5
ok