Avatar billede wise Seniormester
10. september 2002 - 18:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

HTML mails virker nogle gange og andre gange ikke i R5

Hej guys

Jeg har et underligt problem. Et par af vores brugere har klaget over at de har problem med at modtage html mails (typisk fra en bestemt afsender - men andre modtagere af samme nyhedsbrev har ingen problemer....).

Hvis jeg prøver at sende vores eget html nyhedsbrev til dem går det dog fint igennem...

Vi kører R5.0.11 på serveren, R5.08 på arbejdsstation og Inotes5 eller r5 template hos de berørte...

Er der nogle som har nogle input??

mvh
Lasse
Avatar billede karstenv Nybegynder
11. september 2002 - 06:48 #1
MOdtsger de slet ikke mailen eller er der noget i vejen med med selve indholdet?
Avatar billede wise Seniormester
11. september 2002 - 11:22 #2
De modtager mailen, men den bliver ikke vist rigitgt...

Jeg sidder lige og kigger på en. Den er stadig som html med links, men denne tekst står øverst... - og ved alle billeder står der bare "IMAGE"..... me know nothing....

Body, TD { font : 8pt Verdana, Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif; color : #555555; } H1 { font : bold 11pt; margin-left : 5px; margin-top : 0px; margin-bottom : 6px; } P { margin-left : 5px; margin-top : 2px; margin-bottom : 8px; margin-right : 3px; } A:link, A:visited { color : #555555; text-decoration: none; } A:hover { color : #8C8C8C; } A.Overskrift:link, A.Overskrift:visited { font : bold 10pt; } A.TilTop:link, A.TilTop:visited { color : #548A54; }
Avatar billede Inge Nybegynder
11. september 2002 - 11:25 #3
På deres persondokument i den fællesadressebog skal deres være således:
Format preference for incoming mail: No Preference
Avatar billede wise Seniormester
11. september 2002 - 12:16 #4
Hmmm, den stod til preferrer Notes rich tekst, jeg har lige prøvet at rettet det. Vil lige teste....

Tak indtil videre...
Avatar billede cdelicht Nybegynder
03. oktober 2002 - 15:20 #5
Du skriver det specielt vedrører mai lfra bestemte brugere, så det kan jo være de personer sender noget "snask" ;-)
Avatar billede wise Seniormester
03. oktober 2002 - 17:54 #6
Ja, den overvejede jeg også, men når de samme mailinglister sendte til andre brugere (med samme notes/domino) var der ingen problemer...

Jeg har ikke hørt til problemer siden jeg ændrede den setting i NAB'en, så jeg tror jeg vil lukke festen :-)

....
Avatar billede karstenv Nybegynder
04. oktober 2002 - 08:14 #7
Tja jeg blev da også klogere af dette svar.