Avatar billede saad Nybegynder
10. september 2002 - 17:10 Der er 2 kommentarer

streaming songs on website

hej alle sammen .........

Jeg vil bare sige at jeg er helt ny til denne stor verden nemlig web desig og internetet.

Så har jeg et stort problem med hvordan man kan bare ved klik på en sang link i min homepage poper der op en WMA player automatisk og sangen spilles med det samme....sådan et arbajde jag er meget intersseret i.....Vil i være venlige at fortælle mig med hvordan jeg skal gøre det.....please.
Avatar billede saad Nybegynder
10. september 2002 - 17:13 #1
oh jeg har glemt at give et link til et exemple bare se hvor hurtig poper der op WMA player og sangen spilles med det samme...http://www.shoutcast.com/
Avatar billede saad Nybegynder
11. september 2002 - 22:20 #2
please jeg venter meget spændt på om der er nogle der vil medvirke mit spms...plz sige det til hvis det er uforståligt..