Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
09. september 2002 - 15:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Er der net på hospitaler??

Hej, er det egentligt muligt at blive koblet på nettet fra hospitaler? Altså bare til at tjekke emails osv. Der er jo computere dér, men er der så net på?
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
09. september 2002 - 15:06 #1
Nej patienterne har ikke adgang til inet på et alm offentligt hospital.

Du kan få inet hvis du lader dig indskrive på et privat hospital.

Lige et sp er du så afhængig af nette så du ikke kan undvære det under sygdom ??

MC
Avatar billede ladyhawke Novice
09. september 2002 - 15:06 #2
nogen steder, læger kan normalt læse mails etc., men ikke alle computere er på offentligt tilgængeligt net...
Avatar billede getalife Nybegynder
09. september 2002 - 15:07 #3
Det tror jeg ikke du skal regne med.
Hvis der er, så er det kun på helt nye hospitaler.
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
09. september 2002 - 15:07 #4
*G* nej... spørger da bare :)
Avatar billede tlaursen Nybegynder
09. september 2002 - 15:09 #5
Det kan godt lade sig gøre. Er selv på et sygehus, der har haft en erhvervsmand indlagt. Han spurgte om det kunne lade sig gøre og så fandt vi ud af det.
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
09. september 2002 - 15:11 #6
Jamen skal man så være erhversmand? Eller er det frit tilgængeligt hvis man ønsker der?
Avatar billede tlaursen Nybegynder
12. september 2002 - 10:03 #7
Hvis du kan komme med en rimelig begrundelse tror jeg ikke at det er et problem at få lov til at chekke din mail f. eks.