Avatar billede boxe Nybegynder
09. september 2002 - 13:12 Der er 19 kommentarer

Webcam

Davs.

Jeg har et webcam og det skal bl.a. bruges til en slags "overvågning".

Jeg skal bruge et program som sætter mit webcam igang med at optage, ligeså snart den opfanger bevægelse, og derefter gemme det som fil så man kan se hvad den har opfanget...

Nogen der har et direkte link, så har jeg 100 point!!

Mvh Boxe
Avatar billede boxe Nybegynder
09. september 2002 - 13:15 #1
Ups...  Wecam'et er et Creative PC-CAM 600
Avatar billede rosgaard Nybegynder
09. september 2002 - 13:21 #2
dobbelt ve dobbelt ve dobbelt ve prik google prik com  = http://www.google.com

Dig david ?
Avatar billede varmeskud Praktikant
09. september 2002 - 13:25 #3
har engang fået at vide at conuqercam kan det du skal bruge det til.... men jeg ved ikke hvordan man bruger programmet... sorry... men den skulle gerne gøre det du ønsker ;-)
Avatar billede lars_d Nybegynder
09. september 2002 - 13:25 #4
Hej boxe,
Jeg mener, at du kan sætte den til at gøre dette i selve den software, der følger med webcam´et.
Har tidligere haft et Creative webcam, hvor dette kunne lade sig gøre - det eneste var, at computeren (naturligvis...) skal være tændt konstant.

:o)
Avatar billede varmeskud Praktikant
09. september 2002 - 13:26 #5
rosgaard >>> syntes du ikke selv det var en lidt dum kommentar???
Avatar billede rosgaard Nybegynder
09. september 2002 - 13:34 #6
jow
Avatar billede boxe Nybegynder
09. september 2002 - 13:38 #7
rosgaard >>  Men jo, det er mig 8-)  Det er ik så meget HTX over dig idag synes jeg *G*

lars_d >> Den medfølgende software kan ikke det jeg skal bruge, desværre...

hot.shot >> Hvor kan man downloade conuqercam ??
Avatar billede rosgaard Nybegynder
09. september 2002 - 13:57 #8
Mon ikke det hedder Conquercam ?! Conuqer lyder lidt grønlandsk siger min grønlandske ven.
Avatar billede boxe Nybegynder
09. september 2002 - 14:01 #9
Conquercam gemmer det som billeder. Jeg skal bruge et program som gemmer det som avi/mpeg eller andet videoformat.
Jeg havde et logitech cam engang, og softwaren til det kunne gøre det. Men det virkede ikke med Creative PC-CAM 600...
Avatar billede boxe Nybegynder
09. september 2002 - 14:47 #10
Hey peterpan10!!

Det var lige præcis det jeg skulle bruge  :o)
ImageStudio sparker røv *S*

mvh Boxe
Avatar billede theill Nybegynder
10. september 2002 - 20:16 #11
boxe > For god ordens skyld vil jeg lige sige at ConquerCam ogsaa kan gemme som .avi fil :-)

Den kan gemme som billeder lokalt paa din maskine, uploade et billede til din web site, sende en mail med billedet ... eller altsaa gemme som .avi.
Avatar billede boxe Nybegynder
11. september 2002 - 15:48 #12
Theill >>  Det kan det sørme også...  Jeg havde bare lige kigget på downloads.com og læst beskrivelsen af programmet, og der stod at det kun gemte billeder...

Men hvis hot.shot utrolig gerne vil have nogle point for det, så må han lige sige til *S*

Boxe ;o)
Avatar billede varmeskud Praktikant
11. september 2002 - 16:59 #13
hey... ellers tak... i behøves ikke at lave det helt står nr. ud af at jeg også skal ha nogen point... det vigtigste for mig er at dem der læser dette spørgsmål også er klar over at mit svar også er en mulighed...

men i må ha en fortsadt god dag :-)

mvh kim

PS. det er min fødselsdag i dag :-)
Avatar billede boxe Nybegynder
11. september 2002 - 19:08 #14
HAPPY BIRTHSDAY!!!