Avatar billede Slettet bruger
09. september 2002 - 11:46 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Citrix - diverse

Hvordan sættes en Citrix-klient op, således at den lokale Windows-bundlinie er synlig?
Vil en ændring af opsætningen gælde for alle klienter?

Jeg får enkelte gange nedbrud med fejlmeddelelsen: Error in connection, protocoldriver error.
Hvad går galt? Findes der opdateringer, når jeg kører version 1.8/4.20.715?
Avatar billede trs Nybegynder
09. september 2002 - 12:19 #1
du kan indstille det i poledit. har selv citrix klienter kørende hvor der kun er adgang til Internet Explorer. Du kan knytte de enkelte klienter til forskellige groups med hver deres indstillinger. Helt nøjagtigt hvordan du sætter det op ved jeg ikke, men jeg kan i hvertfald gå i poledit og lave de indstillinger mine klienter skal have
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2002 - 12:21 #2
Hvordan går du i poledit?
Avatar billede trs Nybegynder
09. september 2002 - 12:26 #3
start -> run -> skriv poledit
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2002 - 14:58 #4
trs> Hvis du vil have point, må du give et svar....
Avatar billede NanoQ Nybegynder
09. september 2002 - 15:00 #5
Hvis du fra Citrix Program Neighborhood definerer en ny connection, og sætter denne til at svare til din skærmopløsning istedet for full screen, skulle du stadig få den lokale bundlinie. Altså hvis du kører 1024*768 sætter du citrixklienten til at bruge det samme.

NanoQ
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2002 - 15:14 #6
Nanoq> Det fungerer desværre ikke!?
Avatar billede trs Nybegynder
10. september 2002 - 08:01 #7
fik du det til at fungerer?
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2002 - 08:03 #8
trs> Ja, jeg kan fint styre rettigheder på denne måde, men jeg mangler stadig at kunne vise den lokale bundlinie.
Avatar billede men_dk Nybegynder
27. december 2002 - 09:14 #9
Har du prøvet "seamless desktop" ? ;o)
Det lyder som om alle dine applikationer er publiceret via desktop :o( (kan ikke anbefales).
"Seamless Desktop integration" vælges når man publicerer applikationen.

/Men_dk