Avatar billede blader1 Nybegynder
08. september 2002 - 21:53 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Counter-strike .cfg

hej

jeg kunne godt tænke mig om man kan lave om i .cfg sådan at når man skifter våben så går den ikke alt det der laver pis og lort og når man kaster graneter at den ikke trænkker den tilbage og når man planter c4 ??
Avatar billede a.b Nybegynder
08. september 2002 - 22:07 #1
skal lige se om jeg forstår dig... vil du have sådan at når du planter c4 siger den fx "DÆK MIG JEG PLANER BOMBEN!"
Avatar billede a.b Nybegynder
08. september 2002 - 22:08 #2
planter...
Avatar billede loonz Nybegynder
08. september 2002 - 22:09 #3
Har prøvet at fortolke det, men jeg synes stadig ikke, det giver nogen som helst mening!

"Jeg kunne godt tænke mig at lave om i min cfg sådan at når man skifter våben laver den ikke alt det dér pis og lort, og når man kaster granater at den ikke trækker den tilbage og når man planter c4".

Hvad er det for noget "pis og lort" du snakker om ?
Avatar billede djeclemen Nybegynder
08. september 2002 - 22:10 #4
syntes også det lyder lidt russisk det du beskriveR?
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. september 2002 - 22:29 #5
jeg tror han mener at våben ikke lader men er klar med det samme - når han vil plante c4 så pa´lanter han med et samme UDEN at skulle vente på trykkeriet på bomben - armen ER trukket tilbage når han skal smide granaten o.s.v.

Altså at de handlinger han laver bliver gjort i det øjeblik han vælger dem - altså alt er klart når han skal bruge tingene...

Tror jeg nok... ;)
Avatar billede dmcn Praktikant
08. september 2002 - 22:48 #6
Oversat til dansk: Han vil snyde.

blader1 : Prøv dog at vinde på skills i stedet for snyd - lamer. :|
Avatar billede loonz Nybegynder
08. september 2002 - 22:51 #7
enig med n0rmality: hvad får du ud af at snyde ? Andet end at folk bare bliver pissed på dig, og du bliver blacklistet på et stort antal servere. Hvis du vil ha' easy-frags, så find dig nogle bots at spille mod istedet!
Avatar billede jadetermig Nybegynder
09. september 2002 - 08:19 #8
Hehe.. Nej tror nu ikke han vil snyde  bevidst :)
Det med våbnene kan du jo bare gøre med fast-weapon-change (eller hvad det nu hedder)
Det med bomben og granater kan du kun ændre på med snyd og det er IKKE fedt..
Avatar billede blader1 Nybegynder
09. september 2002 - 15:55 #9
hm....jeg viste sq da ikke det var at snyde så sry for spm
Avatar billede blader1 Nybegynder
09. september 2002 - 15:58 #10
loonz <--- lol jeg er sq skilled til cs men det kunne godt være at de var noget men jeg viste det bare ikke... men det jeg mente med at det der våben var når man server HLTV så rykker man ikke i noget når man skifter om til ak osv !
Avatar billede blader1 Nybegynder
09. september 2002 - 16:00 #11
hmm... men så der hvor der står $ og ammo osv kan man lave det en anden farve uden det er cheat ??