Avatar billede www.duzer.dk Nybegynder
07. september 2002 - 21:02 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

banner noget ala...

Hej exp jeg skal bruge et banner noget ala www.winamp.com er der nogen af jer der kan lave det?
Jeg skal bruge det til et design noget ala det... banneret skal være 700 px i bredde og ca 85 px i højden
Avatar billede reon Nybegynder
07. september 2002 - 21:06 #1
Banner jeg kan da godt lave et banner, men det ville hjælpe lidt hvis du kunne fortælle lide om hvad du ville have på dit banner
Avatar billede www.duzer.dk Nybegynder
07. september 2002 - 21:11 #2
noget ala det som der er ude i højre jørne af designet der er på www.winamp.com
Avatar billede www.duzer.dk Nybegynder
07. september 2002 - 21:11 #3
der er ligsom sådan et 2 tal
Avatar billede www.duzer.dk Nybegynder
07. september 2002 - 21:12 #4
Der skal bare ikke stå 2 men ©
Avatar billede www.duzer.dk Nybegynder
07. september 2002 - 21:39 #5
Er der nogen der kan lave det?
Avatar billede psoriasis Nybegynder
08. september 2002 - 12:16 #6
Lad mig lige forstå dette korrekt:

Du vil have et banner, hvor der er et ©-tegn på, og dette skal ligne 2-tallet på www.winamp.com.

Hvad skal så fylde resten af banneret ud?
Det er måske også meningen, at det der ligner noget smuldret beton eller sådan (under 2-tallet) skal være der?

Og hvad med farver?
Avatar billede www.duzer.dk Nybegynder
08. september 2002 - 12:27 #7
I stedet for 2 tallet må der gerne være et C Og der skal også være noget ligene det der beton.. farverne må godt være nogen lunde de samme..
Avatar billede psoriasis Nybegynder
08. september 2002 - 13:37 #8
Og så skal der ikke være andet? Hmm, så bliver det et rimelig tomt banner...
Avatar billede psoriasis Nybegynder
08. september 2002 - 13:44 #9
Argh, jeg kommer ikk til at lave noget alligevel, det der ødelagte noget er sq for svært at lave..
Avatar billede soelver Nybegynder
09. september 2002 - 08:43 #10
http://www.soelver.dk/eksperten/duzer.htm

Skal der ikke stå noget på banneret? Her er i hvert fald et bud på hjørnet.
Avatar billede www.duzer.dk Nybegynder
11. september 2002 - 19:04 #11
hmm syntes det ser lidt kunstigt ud.. men ellers meget godt.. Kan du prøve at gøre det lidt mere ægte?
Avatar billede soelver Nybegynder
12. september 2002 - 10:25 #12
Ved ikke lige hvordan du vil få tegnede revner til at se ægte ud. Men jeg har dæmpet farverne lidt, og lavet lidt flere revner. Kig på det, og sig hvad du synes.
Avatar billede www.duzer.dk Nybegynder
13. september 2002 - 13:41 #13
Revnerne ser lidt bedre ud.. men isfladerne.. kan du lave dem lidt mere ægte og lidt flere
Avatar billede soelver Nybegynder
13. september 2002 - 14:40 #14
Opdateret igen. Laver det ikke om mere, så kan du ikke bruge det, er der ikke noget at gøre ved det.
Avatar billede www.duzer.dk Nybegynder
08. november 2002 - 15:13 #15
intet brugbart svar :(