Avatar billede michaelmg Nybegynder
06. september 2002 - 15:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kan man gemme en real player lyd

Hvordan kan man gemme en real player lyd, som man har fundet på web-site, jeg kan godt afspille den men hvor dan gemmer jeg den

jeg har det samme problem med qicktime filer
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
06. september 2002 - 15:05 #1
hvis det er et link til musikfilen - højreklikker du og siger gem distination...

Andre gange kommer der en dialog box op hvor der står gem eller åben......
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
06. september 2002 - 16:18 #2
den gemmer jo kun et link ikke filen
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
06. september 2002 - 16:29 #3
du kan jo ikke gemme lyden - de skal jo ligge den til download..