Avatar billede netserver Nybegynder
06. september 2002 - 14:07 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

CHAT

Hej Jeg mangler en God php / mysql chat MED MANGE FUNTIONER samt en stor admin del hvor man kan kicke banne og skrive Topic og lave flere rum
Brugere kan Smide Credits som de for hvert 10 min
og samle op  og bestille Lejlighed

Gir 200 point Ellers rotten_dk@hotmail.com
Vis i ikke lige kan finde mig herinde
Avatar billede Chewie Novice
06. september 2002 - 14:09 #1
Avatar billede initializing Nybegynder
06. september 2002 - 14:09 #2
www.sharksforum.com - Du får ikke lavet sådan noget for små 200 point...
Avatar billede hien Nybegynder
06. september 2002 - 14:10 #3
Finder du ikke for points.... det hedder $$$ og du kan godt droppe det med at finde den 3dchat uden ejerens tilladelse.... du har oprettet et lign. spg. før!
Avatar billede netserver Nybegynder
06. september 2002 - 16:21 #4
HALLLO EN TEXTCHAT Mongols..
Avatar billede initializing Nybegynder
06. september 2002 - 16:25 #5
Snak ordenligt! Du får ikke lavet sådan ngoet for point da der er for meget arbejde i det. Hvis du vil ha' det koster det $
Avatar billede netserver Nybegynder
06. september 2002 - 20:30 #6
Hallo jeg ville ikke have lavet en jeg kan godt nøjes med en alle kan downloade...
Avatar billede netserver Nybegynder
06. september 2002 - 20:32 #7
Chewie Ja man kan ikke downloade der vis man ikke er bruger der og det er jeg Heldigvis ja for her får man jo ikke så meget man kan bruge til noget eksperten er SKOD SKOD SKOD
i må være DUM DUM DUM
vis i ikke er på www.solutions2all.dk
det kan man da bruge til noget eksperten er For Spassere...
skal jeg udtrykke det på en anden Måde ?
Avatar billede Chewie Novice
09. september 2002 - 08:44 #8
Betyder det at du kunne bruge mit svar eller hvad ??
Avatar billede netserver Nybegynder
10. november 2002 - 18:05 #9
NEJ !
Avatar billede fcs Novice
11. november 2002 - 10:15 #10
Netserver>> Det sprog du ligger for dagen er groft og upassende herinde. Hvis ikke du ændrer din opførsel vil din bruger blive deaktiveret.

FCS/CoAdmin
Avatar billede lrd Nybegynder
31. maj 2003 - 11:18 #11
Avatar billede Chewie Novice
02. juni 2003 - 09:11 #12
er der ikke en her der skylder mig points ??