Avatar billede icqen Nybegynder
06. september 2002 - 11:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

mp3 og vcd på en cd

kan jeg lave en cd med nogle musik nummere(så de kan afspilles i normalt andlæg) så der også er en lille vcd film med???
Avatar billede jadetermig Nybegynder
06. september 2002 - 11:45 #1
Ja sagtens.. Bare lav det som en data CD..
Avatar billede jadetermig Nybegynder
06. september 2002 - 11:46 #2
Filerne skal selvfølgeliv være .wav format..
Avatar billede icqen Nybegynder
06. september 2002 - 11:49 #3
bare lav den som en data cd det kan du sagtens sige.. så vidt jeg husker så hvis man laver det som en data cd er det første nummer bare flimmer... kan du ikke for klare det lidt nærmere??
Avatar billede jadetermig Nybegynder
06. september 2002 - 11:52 #4
Jo.. Det første nummer fliver nok flimmer, men du kan godt høre de numre du har lagt på.. Det er vel ligemeget at nummer et er flimmer? Det kan man jo bare springe over ;)
Avatar billede jadetermig Nybegynder
06. september 2002 - 11:56 #5
fliver=bliver
Avatar billede jadetermig Nybegynder
06. september 2002 - 14:51 #6
Takker for point..