Avatar billede hien Nybegynder
05. september 2002 - 19:22 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Høre musik-cd på min pc!

Hej jeg har lige købt den nye Jeniffer Paige cd... men som de fleste ved vil den ikke afspilles på min PC :( Surt show... men er der ikke et program der kan afspille disse former for kopisikrede cd'er??
Avatar billede simonvalter Praktikant
05. september 2002 - 19:26 #1
jeg tror det er imod ekspertens regler ...
Avatar billede hien Nybegynder
05. september 2002 - 19:27 #2
Øhh at høre sin egen cd?
Avatar billede simonvalter Praktikant
05. september 2002 - 19:31 #3
næ men at bryde protection ..
Avatar billede pryds Nybegynder
05. september 2002 - 19:38 #4
Nej det er ikke ulovligt, du har faktisk ret til at lave en back-up hvis det er det du vil.
Avatar billede hien Nybegynder
05. september 2002 - 19:38 #5
hmm hvis det er ulovligt at bryde den lukker jeg selvfølgelig... men som jeg ser det så er det da surt ikke at kunne høre sin cd....
Avatar billede hien Nybegynder
05. september 2002 - 19:38 #6
jamen okay, men hvilket program?
Avatar billede pryds Nybegynder
05. september 2002 - 19:45 #7
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
05. september 2002 - 19:46 #8
Det er IKKE ulovligt at bryde den der protection!

Siden hvornår har det været ulovligt, at høre sin CD´er på computeren?! :o)
I øvrigt er det jo heller ikke ulovligt at brænde den til eget forbrug fx en kopi til bilen!
Avatar billede simonvalter Praktikant
05. september 2002 - 19:52 #9
nej det er ikke ulovligt at høre sin egen cd .. men bryde protection er ulovligt .. det er det samme som at cracke spil
Avatar billede hien Nybegynder
05. september 2002 - 19:54 #10
jamen ulovligt eller ej.... nogle som kender en løsning?? for pryds links virkede ikke!
Avatar billede pryds Nybegynder
05. september 2002 - 19:54 #11
migigenigenigenigen> heh, læs hvad jeg skrev ;)

Det manglede også bare, man har jo betalt det samme for et noget ringere produkt :(

Det ser ud som om at CloneCD også virker.

http://www.cdfreaks.com/document.php3?Doc=57&Page=2
Avatar billede pryds Nybegynder
05. september 2002 - 19:55 #12
Du har ifølge den danske lov RET til at lave et digitalt back-up...
Avatar billede simonvalter Praktikant
05. september 2002 - 19:56 #13
hein hvis det ikke er tilladt efter ekspertens regler risikerer vi at få lukket vores konto .. derfor er ihvertfald jeg lidt tilbageholdende
Avatar billede simonvalter Praktikant
05. september 2002 - 20:04 #14
ok det er ikke ulovligt at omgås protection bla med clonecd ..
Avatar billede hien Nybegynder
05. september 2002 - 20:48 #15
ser lige på det
Avatar billede hien Nybegynder
18. september 2002 - 16:18 #16
.