Avatar billede paven21 Nybegynder
03. september 2002 - 21:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Mange reklamer i mail :((((

hej eksperter.

problemet er at når jeg om morgenen tjekker min mail er der ca. 9 emails med reklamer :((..

max trælst..
kan jeg ikke gøre sådan at de vil blive soteret fra automatisk eller?

  det er ikke noget jeg har tilmeldt mig
Avatar billede sif4ever Nybegynder
03. september 2002 - 21:50 #1
Søg på "Spam" på Google.com så er der hundredevis af programmer du kan slette disse indlæg før du overhovedet modtager dem

Hilsner
http://www.dkdebat.dk
Avatar billede xrenegade Nybegynder
03. september 2002 - 21:50 #2
Desværre ikke alle..
Du kan gå ind i block sender og blokere alle med endelsen på deres adresse. Det er vist det bedste man kan gøre:)
Avatar billede sif4ever Nybegynder
03. september 2002 - 21:51 #3
Ellers prøv Tucows.com og Hotscripts.com

Hilsner
http://www.dkdebat.dk
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. september 2002 - 21:57 #4
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. september 2002 - 21:57 #5
:)
Avatar billede paven21 Nybegynder
03. september 2002 - 22:37 #6
takker for alle svarene..john_sigers fik point..han gav også link til et program :) ....
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
03. september 2002 - 22:59 #7
Hvis du bruger outlook ekspres, så bare gør følgende:

funktioner > meddelelsesregler > post > ny

betingelser for reglen: hvor linien Fra inde holder personer (dem der spammer)

Handlinger for reglen: slet den
Avatar billede xyborx Nybegynder
04. september 2002 - 10:24 #8
Jeg bruger samme trick som www.kwdemant.dk, bare også med nogle ord i subject og body-felterne. Hver gang jeg så får spam der ikke bliver slettet automatisk, tilføjer jeg de karakteristiske træk til filteret. Det kunne fx være ordet "naked" i enten subject eller body. Dét ord bliver sjældent brugt i seriøs mail :D