Avatar billede postndk Nybegynder
03. september 2002 - 10:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

sqwebmail login problemer

Jeg kører med qmail / vpopmail

Jeg har installeret Sqwebmail via ports
med denne command :

make -DWITH_VCHKPW install

og jeg kan godt få sqwebmail frem den kører, men når jeg vil logge ind, så får jeg wrong username or password. KAN godt logge ind med samme username og password via telnet.

Authdaemon kører.

Hvad gør jeg forkert ??

evt. fang mig på icq : 127749544
Avatar billede jalle Nybegynder
03. september 2002 - 10:54 #1
kører du med vpopmail, hvis ja, har du compilet den med --with-sqwebmail ?
Avatar billede jalle Nybegynder
03. september 2002 - 11:59 #2
Når du compiler vpopmail så skal du huske at tilføje denne kommando

--enable-sqwebmail=y

Det er den eneste måde jeg har fået det til at virke på. Ellers er der gode tips at hente på http://lws.dk - selvom det er rettet mere til linux end FreeBSD
Avatar billede postndk Nybegynder
03. september 2002 - 13:40 #3
den er tilføjet ....
Avatar billede postndk Nybegynder
03. september 2002 - 14:09 #4
stavefejl : --with og ikke -whit .. ;o) ..

Lukket
Avatar billede jalle Nybegynder
03. september 2002 - 14:19 #5
ok.. men der står i configure --help at man skal bruge --enable-sqwebmail=y :)
Avatar billede postndk Nybegynder
03. september 2002 - 14:20 #6
den virker uden ...