Avatar billede rooms4rent.dk Nybegynder
02. september 2002 - 22:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nyhedsserver ???

Hej, er det tilladt at oprette en Usenet newsserver, og er der evt. nogle standarder og retningslinjer som man skal rette sig efter ??

Jeg har en computer som står og ikke bliver brugt til noget, så den kunne godt bruges til noget.

Jeg har forsøgt at sende en mail til Usenet, men de gider ikke engang at svare, så deeet....
Avatar billede rooms4rent.dk Nybegynder
02. september 2002 - 22:28 #1
HOV, jeg glemte at spørge om der er nogen som kender et godt newsserver-software ??
Avatar billede flax Nybegynder
02. september 2002 - 22:30 #2
Avatar billede rooms4rent.dk Nybegynder
02. oktober 2002 - 01:35 #3
Takker, men da der kun er kommet kommentarer vil jeg tage mine point selv, skal have afviklet flere spørgsmål.
Avatar billede flax Nybegynder
02. oktober 2002 - 03:03 #4
svar :-) Det kunne du jo have sagt, det må være proceduren?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. oktober 2002 - 08:02 #5
flax, vil man gøre sig forhåninger om point, bør man lægge sin svar i et "svar" og ikke en "kommentar". Så det er din egen fejl du ikke modtager point i dette spørgsmål.

Anmeldelse lukket.

NanoQ/coadmin
Avatar billede flax Nybegynder
02. oktober 2002 - 15:23 #6
Det synes jeg er vagt begrundet NanoQ !!

Når jeg ikke ved om svaret/kommentaren var brugbart, er det da HELT HEN I VEJRET at ligget et svar.. Det er da langt federe at ligge en kommentar, så spørgeren ikke skal til at afvise mange svar, som normalt ikke er brugbare.

Så er det da LANGT FEDERE at spørgeren selv smider en kommentar, siger hey det var lige det jeg skulle bruge det der.. tak skal du have makker... smid lige et svar så kaster jeg points i nakken af dig...

Svar/kommentar lukket.

Flax/ ingen vigtig person