Avatar billede afc Nybegynder
02. september 2002 - 19:40 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

DESIGN!!!

Hej hej med jer allesammen...
Jeg har lige lavet et lille design, som jeg synes jeg gerne vil have vurderet.
Avatar billede afc Nybegynder
02. september 2002 - 19:40 #1
Avatar billede lillebror Nybegynder
02. september 2002 - 19:41 #2
Yderst stilfuldt, det kunne jeg ikke have fundet på :)
jeg synes sq det er meget nice
Avatar billede afc Nybegynder
02. september 2002 - 19:44 #3
tak tak :)
Avatar billede flax Nybegynder
02. september 2002 - 19:47 #4
MEget orginalt må man sige, også på en måde hvor det er flot, hvor man i mange andre tilfælde kunne have nøjes med at sige ... orginalt.. he he.

Meget stilet, god farveholdning.. ok her fra !
Avatar billede izemate Nybegynder
02. september 2002 - 19:52 #5
Syntes også at det er en flot side!!
men jeg syntes at det hele er for stort!
Og hvad er den der "menu" hvor der står hej hej hej
en masse gange??
og så måske lige nok mørke farver!

\\iZe^MaTe
Avatar billede ..musse.. Nybegynder
02. september 2002 - 19:54 #6
Seje effekter, men  rent design mæssigt ved jeg ikke.. :)

Den er ikke særlig spændende rent farvemæssigt der mangler noget kontrast..

meget kontor agtige farver..

Kunne blive ret godt, med lidt pep i farverne

(fedt med utraditionel opbygning, magler vi nogetaf inden for webdesign)

/Musse
Avatar billede afc Nybegynder
02. september 2002 - 19:55 #7
ok - der hvor der står "hej" en masse gange er en slags sekundær menu hvor der skal være en tagwall og andet sjov når siden kommer op og kører rigtigt
Avatar billede mat Nybegynder
02. september 2002 - 19:57 #8
Det er ihvertfald lidt anderledes end det man plejer at se herinde, så det er jo positivt. Der er sådan lidt et derbauer præg over det, men jeg synes ikke det holder 100% vand endnu. (nu er jeg heller ikke den store derbauerfan)
Teknofuturejegskalgidigdesign er osse ved at være ldt udspillet i mine øjne.

Et par mere objektive synspunkter:

-Det er  irriterende at man ikke kan se scrollbaren i f.eks klasselisten, jeg vil som bruger gerne have en ide om hvor meget information der er her.

-Undermenuen er jo ikke en undermenu, det er en beskrivelse afhvad de forskellige links refererer til.

Men i det store hele er det jo smag og behag, og det er ikke helt min stil.

mat
Avatar billede afc Nybegynder
02. september 2002 - 20:01 #9
ok - njaej - undermenuen skulle have været en undermenu, men det blev afløst af iframe'en til højre
Avatar billede afc Nybegynder
02. september 2002 - 21:27 #10
Så er der kommet lidt farver på designet, så hvis det skulle have nogles interesse, kan man jo lige skrive engang mere :)
Avatar billede codevision.dk Nybegynder
06. september 2002 - 09:59 #11
det er en flot side du har fået lavet - det er jo nok fordi du går på htx i odense :)
Avatar billede afc Nybegynder
09. september 2002 - 16:21 #12
hej
Avatar billede mat Nybegynder
09. september 2002 - 16:25 #13
afc > hvis du ikke kan lide kritik skulle du måske ikke spørge....pænt respektløst at afvise vores svar, når vi har brugt tid på at glo på din side!

mat
Avatar billede dmcn Praktikant
09. september 2002 - 17:35 #14
afc : Gider du forklare hvorfor du mener, at folks svar ikke er point værd? De har brugt tid på at hjælpe dig, og fortjener belønning for dette.
Du har et døgn - derefter deaktiveres din bruger.
- n0rmality, coadmin