Avatar billede mizzd Nybegynder
31. august 2002 - 16:24 Der er 16 kommentarer

Jeg kan ikke downloade zip filer!

Hej!

Jeg kører med Internet Explorer og Windows XP, alt virker helt fint undtagen én ting: Jeg kan ikke downloade .zip filer! Når jeg prøver at gøre dette, kommer der et popup vindue op Explorer søger efter fil oplysninger. Sådan står den så i et par sekunder hvorefter ingenting sker, før den skriver:
"Internet Explorer kan ikke indlæse xxx.zip fra xxx.com
Internet Explorer kunne ikke åbne dette Internetsted. Det anmodede sted er enten ikke tilgængeligt eller kan ikke findes. Prøv igen senere."

Dette sker lige meget hvorfra jeg prøver at downloade en zip fil. Nogen der ved hvordan jeg kan få dette problem løst??

- Danielle
www.mizzd.dk
Avatar billede galleon Nybegynder
31. august 2002 - 16:26 #1
brug www.speedbit.com > download-accelrator
Avatar billede mizzd Nybegynder
31. august 2002 - 16:27 #2
Kan det løses uden at jeg skal til at downloade diverse programmer? Jeg er ikke så meget for den slags, nemlig.

- Danielle
Avatar billede mizzd Nybegynder
31. august 2002 - 16:31 #3
Jeg har lige fundet ud af at jeg slet ikke kan downloade noget. Heller ikke .exe filer!

Arg, please hjælp mig!
Avatar billede loonz Nybegynder
31. august 2002 - 16:35 #4
prøv at se, om ikke der er noget her, der kan løse dit problem:

http://www.eksperten.dk/find.phtml?method=and&words=kan+ikke+downloade
Avatar billede martens Guru
31. august 2002 - 16:35 #5
Kan du hente denne fil http://martens.adsl.dk/danielle.zip ?

Det lader nemlig til at det er din Explorer der er "fucked up"...
Hvis du ikke kan, smid en kommentar her... (soon)
Avatar billede mizzd Nybegynder
31. august 2002 - 16:36 #6
Nej, den kan jeg ikke hente.
Avatar billede martens Guru
31. august 2002 - 16:39 #7
Har du Acrobat Reader installeret ?
Avatar billede mizzd Nybegynder
31. august 2002 - 16:39 #8
Jeg prøver lige at opdatere min Explorer..
Avatar billede radiohead Nybegynder
31. august 2002 - 16:39 #9
Kan det mon være fordi du ikke har installeret winzip? Så kan IE måske ikke fatte den fil format.
J, hvad ved jeg
Avatar billede martens Guru
31. august 2002 - 16:40 #10
mizzd >> nope ... det hjælper ikke !
Avatar billede mizzd Nybegynder
31. august 2002 - 16:41 #11
Ja, jeg har Acrobat Reader installeret.
Avatar billede martens Guru
31. august 2002 - 16:41 #12
Hvis du har Acrobat Reader installeret skal webintegration slås fra..
Files >> Preferences >> General >> ...
Avatar billede martens Guru
31. august 2002 - 16:41 #13
Så skulle skidtet virke
Avatar billede mizzd Nybegynder
31. august 2002 - 16:45 #14
I hvilket program? Acrobat Reader? Der er nemlig ikke noget der hedder Egenskaber under filer der.
Avatar billede mizzd Nybegynder
31. august 2002 - 16:52 #15
Altså, i hvilket program skal jeg gå ind under Filer > Egenskaber > Generelt? Jeg kan ikke finde det i hverken Explorer eller Acrobat Reader, nemlig.

- Danielle
Avatar billede mizzd Nybegynder
31. august 2002 - 17:02 #16
Nu har jeg afinstalleret Adobe Acrobat Reader, men det virker stadig ikke.