Avatar billede hb5v6 Nybegynder
31. august 2002 - 14:22 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Knallert hjelm...

Kan en af jer eksperter ikke finde mig en hjelm.

Jeg skal have mig en hjelm når jeg nu er ude og køre på scooter.

En klap hjelm og helst i sort.. hvis i vil lave noget research for mig udlover jeg hermed 70 point.

Hvis i kan finde en fed, pæn, billig og brugt hjelm.

Og lad vær med at kaste nogle links på mig for jeg har søgt syntes jeg men fandt intet.

håber i vil forsøge

--> HB5v6
Avatar billede nairb Nybegynder
31. august 2002 - 15:17 #1
Brugt hjelm ???? Bvadr.
Vælg en lukket hjelm, den kan fås for ca 600 spritny....
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
31. august 2002 - 15:58 #2
det skal også være en lukket hjelm.
Hvor kan jeg få en for 600 kr. ?

Ellers til jer andre: Kan i finde en der er brugt til måske halv pris?
Avatar billede rs2000 Nybegynder
31. august 2002 - 17:03 #3
Jeg ved godt du skrev du ikke vil have links til hjælme,men det får du alligevel:)
http://www.thansen.dk/products.asp?c=85429292&n=352171684#xy
Der er der nye til 600kr.
Jeg ville ikke have en brugt hjælm.
Jeg går heller ikke i andres underbukser.
Avatar billede triggerone Nybegynder
31. august 2002 - 20:55 #4
Brugt er meget godt! MEN hvad med sikkerheden? En brugt hjelm kan have skader som gør at den ikke er så sikker som den burde være. Og dit hoved former hjelmen, dvs. du får aldrig en hjelm som passer til dit hoved. Da det er 1. person som former hjelmen. Følg rådet og få fat i en ny.
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
01. september 2002 - 17:41 #5
tak for det, jeg tror dog også jeg vil følge rådet.. men jeg ville bnare gerne finde en billig hjelm.. :)