Avatar billede ny_viden Nybegynder
29. august 2002 - 16:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Overcloking af pentium

Jeg sidder med en AMD 1,1 MHz cpu, der skal clokes til 1,3 MHz, min blæser er certificeret til 2,1.
Vil det give nogle problemer.....?

Er det bare et spørgsmål om varme,....eller er der mere i det.

Bliver overclokket CPU'er varmere end almindelige CPU'er, og hvis ja. Hvor meget mere.
Avatar billede ny_viden Nybegynder
29. august 2002 - 16:18 #1
Lige en hurtig kommentar, overskriften er selvfølgelig forkert, det er en AMD CPU.
Avatar billede eagle124 Nybegynder
29. august 2002 - 16:19 #2
*Jeg tror ikke det vil give nogle problemer men du kan jo prøve at køre med det et stykke tid og presse den lidt, hvis den så bliver ustabil skal du sætte VCore'n op og så lige tjekke temperaturen

*Ja den bliver varmere ved overclocking jeg kan ikke rigtigt sige hvor meget varmere da det afhænger af hvor meget du overclocker og hvor meget du hæver VCore'n

/ Hvad er det for et bundkort du har ??
Avatar billede eagle124 Nybegynder
29. august 2002 - 16:19 #3
SVAR