Avatar billede ullers Nybegynder
29. august 2002 - 11:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

upload_tmp_dir

Er det nødvendigt at "tømme" temp efter man har hentet filen herfra, eller sker det automatisk.
Jeg uploader et jpg "$userfile" manipulerer lidt med det, og bruger ImageJpeg(dst,sti); til at kopierer jpg hen til mit dir.
Til sidst bruger jeg:
ImageDestroy($src);
ImageDestroy($dst);
Jeg har endelig fået mit script til at virke, men skal blot lige have afklaret at jeg ikke belaster min udbyders server unødvendigt!!
Avatar billede 3xm Nybegynder
29. august 2002 - 14:50 #1
I PHP-maualen står der at temp-filer bliver slettet automatisk så snart hele scriptet er kørt igennem. Så bare rolig =)

jeg kan ikke lige finde det sted det står online, men hvis du henter manualen herfra, http://www.php.net/docs.php - og søger på upload, så finder du en side hvor det står. Desuden er det altid rart at have manualen liggende lokalt, synes jeg.
Avatar billede ullers Nybegynder
29. august 2002 - 17:58 #2
Thanks...3xm
Smid et svar --> point
Avatar billede 3xm Nybegynder
30. august 2002 - 12:53 #3
Jamen det var da så lidt.

=)