Avatar billede kleber123 Nybegynder
29. august 2002 - 08:57 Der er 4 kommentarer

Ingen forbindelse til skærmen

I går skulle jeg skifte køler og det gik planmæssigt, indtil jeg genstartede computeren igen. Computeren starter op, men skærmen er bare sort. Jeg har prøvet med en anden skærm og det dur ikke. Jeg har prøvet at udelukke ting, men jeg ender med konklusionen med at det nok er bundkortet eller processoren. Skal den til reparation eller har I gode råd.
Avatar billede foodear Praktikant
29. august 2002 - 09:00 #1
Check at dit skærmkort sidder ordentligt i soklen, der skal ikke så meget til før det ikke virker (har selv prøvet det)
Avatar billede francke Nybegynder
29. august 2002 - 09:02 #2
Kommer der ingen bip når du starter??
Avatar billede kleber123 Nybegynder
29. august 2002 - 09:20 #3
Nej Bippet udebliver og jeg har prøvet med en anden skærm, virker heller ikke
Avatar billede foodear Praktikant
29. august 2002 - 10:03 #4
Kører blæseren rundt når du tænder maskinen ?
Hvis ikke så check at du har sat stikket fra blæseren korrekt på bundkortet.