Avatar billede go Nybegynder
28. august 2002 - 17:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Er det penge nok?

Jeg har tænkt mig at få lavet et datingsystem også ville jeg høre om det koster ca. 30.000 kr. at få lavet sådan et system eller skal jeg regne med mere? Og det er kun for at for programmet det.
Avatar billede s.stud Nybegynder
28. august 2002 - 17:20 #1
Du skriver: "få lavet" ... Du vil ikke selv lave det ?
I så fald tror jeg ikke, at det er nok...
Avatar billede go Nybegynder
28. august 2002 - 17:20 #2
Nej jeg laver det ikke selv, når jeg kan købe det.
Avatar billede mtas Nybegynder
28. august 2002 - 17:22 #3
go > Tror da vist at 30.000 kr. skulle være nok men jeg kan da evt. give et tilbud på at lave et datingsystem til dig - lad mig høre lidt mere om det :P

Mail mig på peter@telweb.dk !!
Avatar billede neteffect Nybegynder
28. august 2002 - 17:30 #4
Prisen kommer selvfølgelig an på, hvor omfattende systemet skal være. Men en helt anden ting: Selv om sådan et system er "færdigt", når det går i luften, skal du regne med at have "ham med smørekanden" i nærheden til løbende forbedringer og justeringer.

Det er meget hårdt arbejde at bygge en original webservice, og derfor vil de fleste webdesignere/-programmører nok også se på mulighederne for et varigt samarbejde, før de beslutter sig til at sige ja til sådan en opgave. Som engangsopgave uden udsigt noget efterfølgende arbejde, synes jeg de 30.000 er i underkanten.

Desuden: Skal der foruden selve programmeringen laves originalt og professionelt grafisk arbejde, bør du også afsætte et separat beløb til det.
Avatar billede neteffect Nybegynder
28. august 2002 - 17:36 #5
Du kan også prøve at vende problemstillingen lidt på hovedet og tage udgangspunkt i, hvor stor du regner med den samlede forretning vil være, og så ud fra dét se, hvor meget der er råd til at lave hjemmeside for.
Se evt. "regnestykket" på www.neteffect.dk/calculator.asp
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. august 2002 - 18:01 #6
Det kommer meget an på hvem du får til det, hvis du ringer til et professionelt web firma, skal du nok regne med mindst det dobbelte. Hvis du får fat i en eller anden gut der laver dette mest som hoppy og ikke skal leve af det så kan du godt få det for 30.000,-.
Det skal være en der laver opgaven fordi han syned den er sjor og fordi han (eller hun trods alt) gerne vil have referencen at kunne pege på i fremtiden.

Sigt efter et samarbejde men en sådan gut/gutinde
Avatar billede keysersoze Guru
28. august 2002 - 18:43 #7
lige som de andre siger er dette spørgsmål meget svært at svare på - er det med eller uden regning - hvor meget indebærer et "datingsystem" - hvor hurtigt skal det være færdigt m.m.

Jeg ved som sagt ikke hvor omfattende det er m.m., men umiddelbart lyder det da rimelig spændende og seriøst og hvis det er noget du vil gå videre med kan du da prøve at kontakte mig - så kan det jo være vi kan finde en løsning

www.soze.dk
icq 32036024
mail kim@soze.dk