Avatar billede listkusk Nybegynder
28. august 2002 - 16:12 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

hvem synger denne sang

Jeg har hørt en sang i radio men ved ikke hvem der synger eller hvad sangen hedder, de synger walking on water er der nogle der er god til hit med sangen.
Avatar billede flax Nybegynder
28. august 2002 - 16:13 #1
catch
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2002 - 16:14 #2
Zididada
Avatar billede flax Nybegynder
28. august 2002 - 16:14 #3
en ny dansk gruppe, det er deres første single " Walk on water".

Den nyeste single hedder keep on singing (la la la)
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2002 - 16:15 #4
Og jeg er HELT sikker på at det er dem...
Avatar billede michael-k Nybegynder
28. august 2002 - 16:15 #6
walk on water just to be with you      Amin står og danser  mens catch synger  Walk on water just to be with u
Avatar billede flax Nybegynder
28. august 2002 - 16:17 #7
Det skal siges dette er Dance....

Hvis Westi har ret, hvilket godt kan være jo, så er det IKKE dance, Zididadas nye sang er meget R&B agtig...
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2002 - 16:17 #8
Hey kig her :D http://www.zididada.com/
Det er altså Zididada!
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2002 - 16:19 #9
Jaaa men jeg tror det er den sang de allermest spiller i radioen for tiden..
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2002 - 16:36 #10
Jeg syntes ikke listkusk har sagt noget endnu herinde..
Avatar billede wwc Nybegynder
28. august 2002 - 18:01 #11
westhi: Det kan godt være at Zididada har lavet en der hedder det, MEN, jeg er 110% sikker på at Catch også har lavet en sådan.
Men da Zididada og Catch har riiimelig stor forskel på deres musiktype, ville det hjælpe hvis Listkusk gad fortælle om det var dance eller ikke-dance.

Personligt tror jeg det er Catch, da de bliver spillet en *del* i radioen...
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2002 - 18:04 #12
Ja det har du ganske ret i og har selv lige hørt den.. Min storebror har den nemlig på cd :D Og jeg må indrømme at de spiller mere Catch end de spiller Zididada i radioen... Meeen Catch hedder walk on water.....
Og han søger en sang hvor de synger walKING on water og det hedder zididadas sang altså :D
Avatar billede listkusk Nybegynder
28. august 2002 - 22:23 #13
Westhi du har fuldstædig ret Det er Zididada 100 %
Tak for hjælpen
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2002 - 22:26 #14
.:|Wooooohoo sejren er min|:.  :D
Takker for points
westhi
http://westhi.h4f.dk
Avatar billede Wezio Juniormester
06. januar 2003 - 19:58 #15
Catch har også lavet en sang der hedder "Walk On Water". Milc Inc. har søøørmne også lavet en der hedder "Walk On Water"! :o)