Avatar billede Slettet bruger
28. august 2002 - 11:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Resourcer

Hej Drenge!

Jeg har et problem med vores resourcer og rum. Jeg har oprettet dem via administratoren og bunden en alm mail template på.

Men det virker ikke en meter, nogle der kan give en henvisning til et sted der beskriver hvordan man gør, eller ellers kan give nogle råd?

Mvh.

Kim
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2002 - 11:33 #1
ok, jeg tog mig lige lidt sammen, der findes jo en reservations template, jeg arbejder lidt videre!

Mvh.

Kim
Avatar billede cdelicht Nybegynder
29. august 2002 - 08:25 #2
Een ting skal du ihvertfald vide: du kan ikke arbejde med rooms og reservations 'hen over' flere servere! du er nødt til at have alle rum mv. i en og samme database, som alle i organisatinen bruger.
Avatar billede cdelicht Nybegynder
29. august 2002 - 08:26 #3
organisatinen=organisationen  (det er tidligt... ;-)  )
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2002 - 23:12 #4
HEJ cdelicht...
nej, vidste jeg ikke, men da jeg kun har en server er det heller ikke faens relevant :)
Det hele gik i orden da jeg lavede et "site" hvor både resourcer og rooms ligger i..
Spørg endelig hvis I skal have noget assistance..

KHL