Avatar billede funkytoget Nybegynder
28. august 2002 - 09:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

form

har en form1 med en knap, som skal åbne form2. Hvis man siger:
DIM form2 as new form(), oprettes bare en tom form, men jeg vil gerne bruge den jeg allerede har designet.
Avatar billede simon.ulsnes Nybegynder
28. august 2002 - 12:20 #1
C#: DinAndenForm.Show();
VB.NET: DinAndenForm.Show (tror jeg nok, bruger ikke selv VB)

// Simon
// This sentence no verb.
Avatar billede simon.ulsnes Nybegynder
28. august 2002 - 12:21 #2
Hvis den anden form skal returnere en bestemt resultat (for eksempel hvis programmet skal reagere forskelligt på om man trykker OK eller Annuller):

C#:
DialogResult dr = DinAndenForm.ShowDialog();
Avatar billede fartzzz Nybegynder
28. august 2002 - 14:51 #3
DIM objForm as new DitNavnPaaFormen()
objForm.show()

Jeg sammensat lige det simon.ulsnes skrev.. Derfor KUN kommentar, og fordi : " (tror jeg nok, bruger ikke selv VB) "
Og det var ikke for at tage hans svar ;o)
Så han skal selvføgelig ha' pointene ..
Avatar billede simon.ulsnes Nybegynder
28. august 2002 - 15:02 #4
Hehe... det er pænt af dig!
// Simon