Avatar billede -mathias- Nybegynder
27. august 2002 - 18:02 Der er 10 kommentarer og
4 løsninger

Har dette bund kort APG-port?

- så jeg senere kan købe et Geforce TI grafikkort?

http://www.midtdata.dk/indexmereinfo.asp?model=VALINE2000-001
Avatar billede danielks Nybegynder
27. august 2002 - 18:06 #1
Ja det er standard i alle maskiner i dag.... (har tjekket linket)
Avatar billede -mathias- Nybegynder
27. august 2002 - 18:53 #2
citat, rasmus_d

[http://www.eksperten.dk/spm/250251]

"Jeg synes du skal prøve at hoppe forbi www.shg.dk og forsøge at konfigurere din computer her. Den pris der fremkommer sammenligner du så med den på Fønix. Det ikke utænkeligt at Fønix nok er billigere end shg, men hør så Fønix hvad de skal have for at eftermontere grafikkort m.m, så denne kommer op på samme "standard" som ved shg.

- De priser du har linket til, er meget fattige på oplysninger.. fx hvad er det for nogle ddr-sdram? pc2100, pc2700 etc. De ram jeg har linket er pc2700.
Det bundkort der følger med xp-2100 ved fønix er her http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264667922
- dette kort her ingen AGP-porte!! Dvs. ingen mulighed for at brage et fedt Grafikkort i! Og hvilket betyder at et grafikkort skal tilsluttes pci-portene, som er en del langsomere..Dette kunne fx være et GeForce2Mx"

- hvem skal jeg tro på?
Avatar billede rasmus_d Nybegynder
27. august 2002 - 19:10 #3
det er jo ikke konsistens i dit(dine) spørgsmål... Den computer du har linket til i dette spørgsmål, er jo ikke den samme som den i det andet spørgsmål.
Avatar billede skrewz Nybegynder
28. august 2002 - 00:17 #4
Det er da også lidt surt at erstatte sin Accelerated Graphics Port med en AntiPiratGruppen-port... :)
No offence...
Avatar billede skrewz Nybegynder
28. august 2002 - 00:21 #5
Ang. dit spørgsmål, så kan jeg virkelig ikke se hvad der skulle forhindre dig i at sætte et GF4Ti i den maskine... selv om det ville være synd... (SDRAM)..
Avatar billede -mathias- Nybegynder
28. august 2002 - 00:25 #6
"Ja det er standard i alle maskiner i dag...."

"- dette kort her ingen AGP-porte!!"

...hmm?
Avatar billede skrewz Nybegynder
28. august 2002 - 00:27 #7
Jamen... jeg svarede jo bare? (ok, SKREWZ.. hold dig væk) :)
Avatar billede peet-49 Novice
28. august 2002 - 09:15 #8
Alle bundkort med socket A har en AGP-slot, også selv om de har onboard grafik.
Avatar billede danielks Nybegynder
28. august 2002 - 09:56 #9
Det var jo det jeg sagde... Slut dog dette spg, du har fået svar
Avatar billede francke Nybegynder
28. august 2002 - 11:43 #10
Jeg har skrevet og spurgt dem og fik dette svar:
Hej Per,

der er et ledigt AGP slot på bundkortet, så man kan montere et noget bedre grafikkort end det der sidder onboard.

Med venlig hilsen

Martin Næsted
Avatar billede rasmus_d Nybegynder
28. august 2002 - 12:51 #11
peet49: "Alle bundkort med socket A har en AGP-slot, også selv om de har onboard grafik"  hmm hvad så med det her http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264667922

??
Avatar billede peet-49 Novice
28. august 2002 - 14:48 #12
Det har du ret i; men det er så også lige kommet på markedet, har ikke set det hos nogle af mine leverandører endnu, EliteGroup må åbenbart synes, vi mangler et rigtigt discountkort.
Avatar billede skrewz Nybegynder
29. august 2002 - 10:53 #13
Fint. Så skriv til dem du planlægger at købe computeren hos. De må da, om nogle, vide om der er AGP i.
Avatar billede peet-49 Novice
29. august 2002 - 20:16 #14
Takker for point.