Avatar billede swiff Nybegynder
27. august 2002 - 17:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Counter-strike server

Hej.

Når jeg starter mig counter-strike server skriver jeg flg.
log on
Server logging data to file /var/hlds_l/cstrike/logs/L0827003.log

men i /var/hlds_l/cstrike/logs ligger der ikke nogen filer - jeg har chmod'et mappen til 777 men den vil stadig ikke!

Hvad kan der være galt?

P.S. som du nok kan se på kategorien kører jeg min cs-server på freebsd - dog via en linux "emulator"...
Avatar billede swiff Nybegynder
28. august 2002 - 21:33 #1
BAH :D
Avatar billede postndk Nybegynder
19. november 2002 - 19:30 #2
må jeg lige høre dig om du har fundet fejlen for jeg sidder med samme problem !!!

evt. fang mig på
icq : 127749544
messenger : hasse@ramlev.dk
Avatar billede syswatch Novice
24. september 2003 - 21:11 #3
Jeg har samme problem, nogen der har løsningen ????
Avatar billede syswatch Novice
26. september 2003 - 09:53 #4
Jeg har fundet løsningen !! Hvis andre skulle have brug for det, så er det fordi man kører serveren gennem en linux emulator, så du skal finde log filerne under /usr/compact/ ...... istedet for den sti man normalt vílle lede.
Har du stadig problemer, så skriv endelig en mail: jka@teknik.dk