Avatar billede booker_n Nybegynder
25. august 2002 - 19:46 Der er 7 kommentarer

netværk ----> xp

Jeg har en bærbar simens... ned xp..

Når jeg forsøger at spiller over nettet eller bare alm lan.. går den i blå skærm... hva kan det være...

/booker_n
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
25. august 2002 - 19:48 #1
det kan være dit netkort er stået af,
Lån et og prøv igen.
Men prøv først at genindstallere det.
Avatar billede booker_n Nybegynder
25. august 2002 - 19:49 #2
jeg har en ven der har en com magen til.. den gør det samme..
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
25. august 2002 - 20:07 #3
har I installeret de rigtige protocoller? hvad er det I vil spille over nettet?
Avatar billede booker_n Nybegynder
25. august 2002 - 20:13 #4
championship manager. vi kan sagtens komme igang med det, men så lige pludselig går skærmen i sort med et kort glipt af noget tekst. og så dør computeren fuldstændig, jeg er nød til at cutte strømmen for at få gang i den igen...
Avatar billede booker_n Nybegynder
25. august 2002 - 20:17 #5
i starten troede jeg at det var noget firewall der blokeret, men den er slået fra. så det kan ik være problemet. jeg skal måske lige sige at det er en bærbar com vi snakker om, og jeg har adsl internet...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
25. august 2002 - 20:39 #6
når den dør helt, så lyder det som om det er netkortet, men du kan jo ikke rigtig bare sætte et nyt i, når det er en bærbar?! hmm..
Avatar billede booker_n Nybegynder
25. august 2002 - 20:55 #7
det er mærkeligt, computeren er mindre end 3 måneder gammel...