Avatar billede manollo Nybegynder
24. august 2002 - 20:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Moden/XP

Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig ang. mit modem der er et Supra Express 56i Pro,jeg har nu forsøgt 4 gange at få XP til at indstallerer mit modem, jeg har hentet de nyeste drivere til det, men hver gang indstallerer XP et moden der hedder Sonic Blue SUP 2380 Data Fax Modem, lige meget hvad jeg gør vil XP ikke indstallerer mit indbyggede modem. Jeg har fået at vide at jeg skulle afinstallere mit gamle modem og sætte kryds ved automatisk konfiguration,lige lidt hjælper det, jeg håber meget at I kan give mig en forståelig forklaring så jeg kan komme på nettet med XP.
På forhånd stor TAK
Manollo
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2002 - 20:56 #1
tjek manualen
Avatar billede lauer Nybegynder
24. august 2002 - 21:04 #2
Avatar billede resten Nybegynder
24. august 2002 - 23:35 #3
DEr er på et tidspunkt under indstaleringen hvor du skal vælge selv at indstaler dine driver gør det og det kommer da jeg selv har været ude for det samme hos en bekendt :)