Avatar billede thememan Nybegynder
22. august 2002 - 12:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Soltek SiS Xaber 400 AGPx8

Hej alle kloge hoveder. Je står lige for at købe ny computer og så fik jeg øje på det nye "Soltek SiS Xaber 400 AGPx8" som er biligt men lyder helt vildt. men jeg ved ikke rigtigt om jeg tør købe det hvis det er noget lort, for jeg har  ikke hørt så meget om det. og så ville jeg høre om der vvar en af jeg der lå inde med nogle oplysninger om det.

skal jeg købe eller ej????
Avatar billede rkhdk Nybegynder
22. august 2002 - 12:07 #1
test af forskellige grafikkort incl Xaber 400
http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/02/08/15/4391317
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2002 - 12:07 #2
Jeg kender ikke lige det produkt men kan varmt anbefale Soltek. Jeg har 2 af deres produkter... bundkort =)
De opdaterer deres bios jævnligt også. (hvilket ikke betyder at der mange fejl på =) men nærmere at de tit får dem til at understøtte endnu større CPU'er)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
26. august 2002 - 06:49 #3
thememan => var det nok?