Avatar billede elessar Nybegynder
21. august 2002 - 23:55 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

An error log is being created

Når et program laver en fejl, og Windows beslutter sig for at lukke det, kommer følgende boks op:

"en eller anden fil.exe" has generated errors and will be closed by windows. You will need to restart the program.

An error log is being created."

Hvordan kan man slå den der f**** error log fra?

Vh
Elessar
Avatar billede goulduck Nybegynder
22. august 2002 - 06:43 #2
Bufferzone> Det er til Windows XP firewall, så vidt jeg kan se. :)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. august 2002 - 08:35 #3
Avatar billede elessar Nybegynder
22. august 2002 - 09:01 #4
Ja, som goulduck siger: Begge jeres svar omhandler Windows XP, og kan derfor ikke bruges (da i er i Win2k forum ;).

Der er nemlig ikke noget der hedder "msconfig" i Win2k.

Vh
Elessar
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. august 2002 - 10:06 #5
Nej, men det er egentligt ligemeget, da msconfig fra XP'en bare kan installeres på en 2000, men problemet er at servicen, som skal "slås fra" ikke findes i 2000'eren.

Kigger lige videre.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. august 2002 - 10:53 #6
Fra
http://www.annoyances.org/exec/forum/win98/t1010589634

Denne tekst:
If you cannot find Error Reporting in Add/Remove Programs here is another way to stop Error Reporting. In Registry Editor (Regedit.exe), create a DWORD value called IEWatsonEnabled and set it to 0 in the following registry key: HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main

Ifølge brugerens kommentar lidt senere, virkede det efter en genstart.
Avatar billede elessar Nybegynder
22. august 2002 - 16:30 #7
Hmm, det er jo ikke "Error reporting" som forstået i XP-forstand jeg snakker om. Det er jo noget man slår fra, fordi det er noget forbandet overvågning.

Det jeg taler om er en "error log" som win2k laver, hver gang et program går ned. Jeg har en teori om, at pga. denne log laves, crasher min computer oftere.

Men anyway, dit forslag skal da prøves :)

Vh
Elessar
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. august 2002 - 17:09 #8
Er det Dr Watson du vil have slået fra ?
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;Q188296&
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. august 2002 - 17:10 #9
Lyder som om det er, så jeg laver lige et svar.
Avatar billede goulduck Nybegynder
22. august 2002 - 21:37 #10
Damn, det skulle jeg ha' sagt mig selv. Har lavet selv samme ting ved en af vores servere i firmaet. :)
Avatar billede elessar Nybegynder
22. august 2002 - 22:40 #11
Yes, det var vist det jeg ledte efter. Tak for hjælpen :)

E
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. august 2002 - 23:24 #12
Takker for point. :-)