Avatar billede mr.j Nybegynder
20. august 2002 - 10:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lyd problem!

Hej.

jeg har et piooner DVD drev og et sundblaster live 5.1.
Når jeg vil se en DVD film på min computer knaser lyden helt vildt! Jeg har ingen problemer når jeg høre musik eller spiler spil, kun når jeg ser DVD! Jeg har prøvet at opdatere drivere til lydkortet og firmware opdatere mit DVD drev men det har ikke hjulpet. Er der nogen herinde der kender en løsning på det problem?

På forhånd tak

MVH mr.j

P.s jeg har haft oprettet spørgsmålet i en anden kategori men der var ingen der kunne hjælpe! http://www.eksperten.dk/spm/242920
Avatar billede goatshrine Nybegynder
20. august 2002 - 10:07 #1
har du prøvet forskellige dvd afspiller programmer?
Avatar billede mr.j Nybegynder
20. august 2002 - 14:43 #2
Ja jeg har prøvet powerDVD og winDVD
Avatar billede mr.j Nybegynder
09. oktober 2002 - 18:19 #3
okay lukker!!