Avatar billede haniball Nybegynder
20. august 2002 - 09:33 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

det lugter af misbrug

hejsa coAdmins
jeg har opdaget noget der lugter lidt af snyd
http://www.eksperten.dk/spm/246831
den har nu bare stået stille i noget tid og så er der en der opretter et svar her i dag og vupti så bliver det accepteret med 200 point inden for 10 min
Avatar billede riversen Nybegynder
20. august 2002 - 09:36 #1
ja, og brugernavne at mistænkeligt ens...men brug dog "Anmeld misbrug" linket i stedet for
Avatar billede francodavid Nybegynder
20. august 2002 - 09:38 #2
Ja, det samme gælder http://www.eksperten.dk/spm/248113
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2002 - 09:38 #3
Har anmeldt begge brugernavne for dette spørgsmål her:

http://www.eksperten.dk/spm/248113
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
20. august 2002 - 09:39 #4
1. Jeg har deaktiveret dem.
2. Brug anmeld misbrug knappen. Fremfor at oprette spørgsmål om det.

/Nikolaj /coAdmin
Avatar billede haniball Nybegynder
20. august 2002 - 09:48 #5
ok taak og sorry
jeg kommer her ikke så tit og kender ikke den der knap
men hvor er den til en anden gang ???
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
20. august 2002 - 09:50 #6
Normalt i menuen funktioner ude til venstre.

/Nikolaj
Avatar billede haniball Nybegynder
20. august 2002 - 09:52 #7
oki taak for det
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
20. august 2002 - 09:54 #8
No problemos amigo :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. august 2002 - 12:03 #9
Du er her : Eksperten : Brugerinfo for zurog :

Sidste nyt fra Eksperten : Brugerundersøgelse | Vind en mp3 afspiller
For at gøre Eksperten mere interessant overfor annoncører vil jeg meget gerne have din hjælp med en brugerundersøgelse. Undersøgelsen er anonym og som deltager kan du vinde en mp3 afspiller fra Amitec... læs mere

Herunder kan du se den pågældende brugers minisite og spørgsmål data.
Spørgsmål besvaret af zurog
Spørgsmål oprettet af zurog
Spørgsmål hvor zurog deltager
Point regnskab

Kontoen er aktiv

+

Du er her : Eksperten : Brugerinfo for zoree :

Sidste nyt fra Eksperten : Brugerundersøgelse | Vind en mp3 afspiller
For at gøre Eksperten mere interessant overfor annoncører vil jeg meget gerne have din hjælp med en brugerundersøgelse. Undersøgelsen er anonym og som deltager kan du vinde en mp3 afspiller fra Amitec... læs mere

Herunder kan du se den pågældende brugers minisite og spørgsmål data.
Spørgsmål besvaret af zoree
Spørgsmål oprettet af zoree
Spørgsmål hvor zoree deltager
Point regnskab

Kontoen er aktiv

HMMM??? Nikolajdu - duede deativerkanppen ikke idag? *g*
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. august 2002 - 12:04 #10
deativerkanppen = deativerknappen
Avatar billede fcs Novice
20. august 2002 - 16:50 #11
John>> Det skulle være ordnet nu, men ja - der var lidt problemer med at få knappen til at virke ;-)
Avatar billede goulduck Nybegynder
20. august 2002 - 17:34 #12
Det var lidt hurtigt at deaktivere.. medmindre der var mere bevis end den point overførelse. Der manglede måske bare en forklaring, som hed "Her har du dine point tilbage for http://www.eksperten.dk/spm/xxxxx" eller sådan noget.
Avatar billede goulduck Nybegynder
20. august 2002 - 17:37 #13
Glem det sidste ... fik lige set på det igen. :)