Avatar billede realone Nybegynder
19. august 2002 - 19:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PANIK! AC'97 lydkort skratter!

Hej eksperter..
Mit AC'97 lydkort (der sidder onboard på et Soltek SL-75KAV mb) har kørt fint i et stykke tid.
Men lige pludselig er det begyndt at skratte utroligt meget i cs. Nogen gange bliver lyden næsten spillet i slowmotion skrattende afsted.. :(
hvad gør jeg? (vil helst undg at skifte det, da det er onboard)

På forhånd tak..
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
19. august 2002 - 19:08 #1
du kan prøve at fjerne det i enhedshåndtering, og genstarte, så det blir installeret igen.
har du installeret Nimo codec pack? (et vildt gæt;)
Avatar billede realone Nybegynder
19. august 2002 - 19:10 #2
øh, aner ikke hvad det :)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
19. august 2002 - 19:25 #3
så nevermind ;)
men du har prøvet at genistallere det?
Avatar billede realone Nybegynder
19. august 2002 - 19:59 #4
virkede :D
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
19. august 2002 - 20:50 #5
kanon :)
Avatar billede mnx Nybegynder
02. februar 2005 - 14:55 #6
metal hansen.. det der nimo codec pack lort har jeg installeret på min, og jeg tror faktisk det forusager noget lyd problem på min computer.. hvordan afinstallere jeg deT? :$