Avatar billede znake Nybegynder
18. august 2002 - 14:18 Der er 13 kommentarer og
3 løsninger

Vurdering af spil

Vurder lige
http://laq.dk/downloadfile.php?id=49
Har selv lavet det....
Avatar billede skwat Praktikant
18. august 2002 - 14:24 #1
sødt men den dør uden varsel
Avatar billede znake Nybegynder
18. august 2002 - 14:26 #2
hvad dør uden varsel...?
Avatar billede skwat Praktikant
18. august 2002 - 14:28 #3
programmet ingen fejlbesked men går bare ned, hvad er spillet lavet i?
Avatar billede manzini Nybegynder
18. august 2002 - 14:29 #4
Hehe.. en ganske grineren spil.. lydene kan godt blive lidt irriterende dog. Den der igle der angriber i slutningen af bane 1, er der noget galt med.. den løb ind i væggen lige fremme over en, før slut og bevæger sig først, når man selv går ing, og så kan man ikke skyde den..

-EazyE
Avatar billede manzini Nybegynder
18. august 2002 - 14:30 #5
lol, jeg er logget ind som min kammerat.. sorry bare giv pts til ham, hvis du er tilfreds med mit svar.. Doh! (det er ikke en 2. bruger men jeg skulle hjælpe ham med at oprette et spørgsmål i går..) sorry
Avatar billede eazye Nybegynder
18. august 2002 - 14:31 #6
Svar!
Avatar billede codie Nybegynder
18. august 2002 - 14:32 #7
Ja, man har ikke en chance for at skyde "iglen" ! Faktisk ret belastende at den bare æder dig op uden at du kan gøre noget :)
Ellers et meget sjovt spil hvis man lige har 5 minutter..

PS : Lydene er fra HL, right ?
Avatar billede znake Nybegynder
18. august 2002 - 14:33 #8
hl og cs, ja.
Avatar billede codie Nybegynder
18. august 2002 - 14:33 #9
skwat - Hvad er det for en fejl du snakker om ?
Avatar billede znake Nybegynder
18. august 2002 - 14:34 #10
ja hvad er det for en fejl, jeg har tested det en million gange uden nogen fejl !!!
Avatar billede eqvaliser Nybegynder
18. august 2002 - 15:53 #11
hehe Commondore 64 spil. lool..

der er ikke noget problem med de igler der.. tror bare det er fordi de ikke var med fra computer tidernes morgen.
så de kender ikke til udfordringerne i de gamle spil-. og dette nye. hehe

dog en ting undre mig... hvordan kan du sætte copyright® på også dele spille sådan gratis ud ?

og pas på med det der med at atge ltyde fra andre som har ® på deres spil.
såsom valve etc.. anyway sjovt nok.. hehe
Avatar billede codie Nybegynder
18. august 2002 - 16:19 #12
eqvaliser - "der er ikke noget problem med de igler der.. tror bare det er fordi de ikke var med fra computer tidernes morgen.
så de kender ikke til udfordringerne i de gamle spil-. og dette nye. hehe"
Uhm.. Hvad er det egentlig helt præcist at du mener med det der ? :)
Avatar billede znake Nybegynder
18. august 2002 - 16:33 #13
har fjernet de der igler, og skiftet dem ud med nogle langsomme bolde, som det er nemt at løbe fra....

eqvaliser < c64 roxer ! ;D
copyright... jeg vil ik ha nogen render med noget af grafikken, og bruger det til deres eget...

de lyde der... shh, der er jo ik nogen der ved noget om det vel... ;D
Avatar billede codie Nybegynder
18. august 2002 - 19:55 #14
znake - *LåL* :)
Avatar billede skwat Praktikant
21. august 2002 - 22:29 #15
Der er ikke noget problem i at have copyright på noget som man dele gratis ud, et par levende eksempler

volvo har copyright på trepunkts selen, men har givet alle licens til at bruge det.

znake kan ligeledes kaste rundt med det spil, bare han definere det i sin licens hvordan ophavsretten er. GPL, Freeware etc.
Avatar billede znake Nybegynder
23. august 2002 - 20:14 #16
yeeeeeees, yes...