Avatar billede jepper Nybegynder
02. september 2000 - 15:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opret bibliotek

Er der nogen der har lidt kode til at oprette et bibliotek (feks c:\\test) i c++ ?
Jeg bruger  lige for en sikkerheds skyld M$VCPP.

/Jepper
Avatar billede jpk Nybegynder
04. september 2000 - 08:22 #1
Du kan gøre sådan:

_mkdir(\"C:\\\\Test\\\\\");

Husk altid at bruge \'\\\\\' (dobbelt back slash) i stedet for enkelt!

Jacob
Avatar billede jinxed Nybegynder
04. september 2000 - 11:43 #2
Som jpk kan du bruge _mkdir, men på windows er der et API kald der hedder MakeSurePathExists. Den kan lave undermapper(i.e.\"C:\\\\Test\\\\Test2\\\\\")
Avatar billede jinxed Nybegynder
04. september 2000 - 12:36 #3
Og hvis du angiver \"C:\\\\Test\\\\Test2\\\\test.txt\" laver den både mapper og filen.

Jinxed ; ]
Avatar billede jepper Nybegynder
12. oktober 2000 - 08:23 #4
det virker fint. tak for det :)