Avatar billede kalkunen Nybegynder
14. august 2002 - 20:17 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Nyt design

Hej, mig og en masse andre havde engang ali bamse sektoren :=) men da
wolla.dk hvor siden blev hostet lukkede har vi skiftet til bamse.frip.dk, og vi mangler bare databaserne som vi mangler at få tilsendt fra wolla.dk, men da jeg er ikke den store ørn til webdesigns, så jeg ville spørge om der var nogle venlige mennesker der ville lave et design til ali bamse sektoren?
Bare et design som i tror vil passe til stilen på ali bamse sektoren!

Adressen til siden er http://www.bamse.frip.dk

På forhånd mange tak
Avatar billede staz Nybegynder
15. august 2002 - 08:26 #1
I er eddermame ramt i er... Damn. Der er viklig folk med for meget tid...
Avatar billede cmk30 Nybegynder
16. august 2002 - 10:41 #2
Jesus da! Tag jer sammen og begynd at spille fodbold eller et eller andet... som sagt i er sq hvis hårdt ramt!!! ;0)
Avatar billede atf_nova Nybegynder
17. august 2002 - 17:07 #3
hold da op med de unødvendige bemærknigner ...folk beskæftiger sig med hvad de har lyst til.. der findes mange emner og ting der i vennekredse gøres kulte og dermed interesante...  og der blev ikke anmodet om kritik af siden, men et design.. I har vist ikke noget at lave, siden I har tid til at både se siden og efterlade en kommentar om noget I syntes er for åndet og det skulle ikke undre mig at I også har 'brugt tid' på at linke siden videre til andre bare for en "griners" skyld...
Avatar billede kalkunen Nybegynder
17. august 2002 - 17:11 #4
Siden er jo ogsp lavet for sjov, men den ville blive meget mere populær uden et folke skole design
Avatar billede apophisda Nybegynder
17. august 2002 - 17:14 #5
Jeg er så ganske enig med atf_nova i hendes syn på sagen... Den er jo i bund og grund ikke anderledes end www.frodenet.dk hvor vi er nogle stykker som dyrker den almægtige mugdværg Frode!!
Avatar billede atf_nova Nybegynder
17. august 2002 - 17:15 #6
ja netop. det kan være at jeg kan hjælpe ..men du må så vente til en gang i næste uge ...
Avatar billede cmk30 Nybegynder
17. august 2002 - 23:53 #7
Ja ja, sorry der da >>Hr. Fuldkommen atf nova, nu var de jo også ment i fuld alvorlighed da jeg skrev min besked!!!!...
Avatar billede cmk30 Nybegynder
17. august 2002 - 23:53 #8
"nu var det også..."
Avatar billede soelver Nybegynder
18. august 2002 - 01:09 #9
http://www.soelver.dk/eksperten/kalkunen3.htm

Mit forslag. Og når det så er sagt, så lad mig også sige, at jeg ikke kan kode, og I må selv klippe det, hvis I kan bruge det. Jeg har psd filen som I kan få tilsendt :o)
Avatar billede dipzor Nybegynder
19. august 2002 - 00:35 #10
nice soelver :)
Avatar billede soelver Nybegynder
19. august 2002 - 09:46 #11
Thx :oP
Avatar billede saj Nybegynder
19. august 2002 - 15:05 #12
Hej...

Jeg har tilladt mig at lave lidt om på soelver's billed.. det er ikke ret meget.

http://www.vb-siden.h4f.dk/bamsedesign2.jpg
Avatar billede kalkunen Nybegynder
19. august 2002 - 15:17 #13
Wow, Sølver du har gjort det igen!
Vil / Kan du sette det op så man kan bruge det som design, så ville det være kanon fedt!
Avatar billede kalkunen Nybegynder
19. august 2002 - 15:19 #14
Og vi du ikke også sætte reference på så man kan se at det er dig der har lavet designet?
Avatar billede soelver Nybegynder
19. august 2002 - 16:15 #15
Skal det se ud  præcis som http://www.soelver.dk/eksperten/kalkunen3.htm?

Ingen kommentarer, forandringer eller noget? Og jeg kan da godt prøve, men det er altså ikke min force... stadigvæk :o/
Avatar billede thesurfer Nybegynder
19. august 2002 - 16:35 #16
soelver> kanon design!

du kan få enhver bamse til at se godt ud! :)

/theSurfer.
Avatar billede kalkunen Nybegynder
19. august 2002 - 19:19 #17
Ja det er lige sådan det skal se ud :)
Det eneste er baggrunden den passer ikke rigtig ind, jeg tror at den gule som ali bamse har vil passe fint!
Avatar billede kalkunen Nybegynder
19. august 2002 - 19:21 #18
Hov og størrlsen det må gerne være bare en lille smule større i breden og højden, bare lidt...
Avatar billede soelver Nybegynder
20. august 2002 - 11:33 #19
thesurfer> *rofl* Det må da blive mit nye slogan ;o)

Og ellers har jeg kun en ting at sige: Argghhhh... jeg vil også kunne kode. Nu har jeg siddet med det her siden kl. 8 imorges, og er ikke kommet meget videre. Lidt, men ikke meget. :o(

kalkunen> Kender du ikke nogen der kan lave det til noget fornuftigt? Jeg prøver virkelig på at lære det, meeen... puha, det går langsomt! Help!
Avatar billede kalkunen Nybegynder
20. august 2002 - 14:25 #20
mange tak!
Avatar billede soelver Nybegynder
20. august 2002 - 14:33 #21
Selv tak. Håber du finder ud af noget. Du kender adressen, hvis du gerne vil have psd filen at arbejde med, ikke? Ville enormt gerne, at jeg kunne hjælpe lidt mere med klipning osv, men jeg er ved at gå i spåner over det. Håber jeg får det lært en dag ;o)