Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
14. august 2002 - 13:49 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Brugersystem script

Hej jeg har fundet nogle brugersystem scripts på nettet liggende på: (freeware)
http://delfs.dk/php_sources/eksempler/zhatten/
http://delfs.dk/php_sources/eksempler/brugersys/

Det er Jonas Delfs der har programmeret dem begge.
Jeg har selv haft fingrene i dem før... men har desværre kommet til at slette dem! :-/

Men mit spørgsmål:
"Nogle som har et af disse scripts som jeg kan få??"

Problemet er at jeg ikke rigtig gider til selv at skrive systemet fra bunden! Har prøvet at kontakte ejeren, men kan ikke rigtig få svar!
Avatar billede fun22 Nybegynder
14. august 2002 - 13:57 #1
Prøv at kig på www.script.dk og www.rolator.dk der er mange php scipts.

fun22
Avatar billede cyber_14 Nybegynder
14. august 2002 - 18:44 #2
jeg vil også gerne have de 2 scripts

Jeg mener jeg kan skaffew det ene (brugersys) men er ikke sikker!
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
18. august 2002 - 13:39 #3
hmm har ikke fundet dem, men tak for hjælpen ellers.... du får 30 point for hjælpen!
Avatar billede fun22 Nybegynder
18. august 2002 - 14:16 #4
Takker