Avatar billede malcolmx Nybegynder
12. august 2002 - 18:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

popup vindue

Jeg har fået koden:

<a href="java script:window.open('about.htm','Popup','width=300,height=300,statusbar=no,menubar=no')">About</a>

Den åbner et vindue hvor siden about.htm kommer frem, derud over skifter browservinduet også til en helt blank side hvor der står [object]

Hvordan får jeg det til at lade være????
den skal bare blive på den aktuelle side...
Avatar billede Slettet bruger
12. august 2002 - 18:35 #1
Det er fordi, den er dårligt kodet!
Sådan her:

<a href="#" onClick="window.open('about.htm', 'Popup', 'width=300,height=300,status=no,menubar=no'); return false;">About</a>
Avatar billede Slettet bruger
12. august 2002 - 18:36 #2
Alternativt (men stadig forkert) kunne skrives følgende:

<a href="java script:void(window.open('about.htm','Popup','width=300,height=300,status=no,menubar=no'));">About</a>
Avatar billede malcolmx Nybegynder
12. august 2002 - 18:38 #3
mange tak... btw skal # skiftes ud med noget???
Avatar billede Slettet bruger
12. august 2002 - 18:40 #4
Nej, det er bare kutyme at skrive det blandt nørderne! :)
Avatar billede malcolmx Nybegynder
12. august 2002 - 18:44 #5
ok... så hvad skriver jeg i stedet???
jeg er rimelig n00b til javascripts... :D har aldrig arbejdet med det såen rigtigt... :D
Avatar billede Slettet bruger
12. august 2002 - 18:47 #6
Du skal ikke skrive noget i stedet! Bare lad det være, som det er!
I teorien kunne du skrive alt muligt, for det vil aldrig komme til udtryk for brugeren, men det ser "flottest" ud sådan.
Avatar billede malcolmx Nybegynder
12. august 2002 - 18:50 #7
mange tak.... :D du kommer med i min aften bøn... :D