Avatar billede Slettet bruger
11. august 2002 - 23:27 Der er 8 kommentarer og
4 løsninger

Stabil og hurtig host til stort site

Hej!

Jeg leder efter en stabil og hurtig host, der kan klare en god spand trafik på pågældende site.

Sitet er en større butik med 5 fysiske butikker og en expanderende e-handel.

Prisen er ikke så vigtig, men det er meget vigtigt at hastigheden er i top, og nedetiden er minimal.

Krav:

ASP
MySQL (evt. MS SQL) (min. 5 MB inkluderet i prisen, helst 10)
AspEmail eller lign. komponent

Jeg forestiller mig mindst 100.000 sidevisninger om dagen.

Securehosting.dk( tidligere digiweb) frabedes, da det er der siden er nu. og her er hastigheden under al kritik. Selv deres egen side er alt for lang tid om at loade.

Kom så ;)
Avatar billede djeclemen Nybegynder
11. august 2002 - 23:30 #1
www.struernet.dk kan klart anbefales til stører sites..
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
11. august 2002 - 23:30 #2
www.webpartner.dk

Jeg er fuldt tilfreds med deres ydelse og service :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede djeclemen Nybegynder
11. august 2002 - 23:38 #3
HOV det var www.viborgnet.dk jeg mente!

DORH
Avatar billede easysoft_studios Nybegynder
11. august 2002 - 23:40 #4
du burde lige læse det her fra wannafind inden du vælger dem:

Fri trafik
Hos Wannafind.dk er der normalt fri trafik, og fri båndbrede for alle webhoteller, dog kan en grov udnyttelse af dette medføre eksklusion fra Wannafind.dk´s servere eller begrænsning af båndbredde. Grov udnyttelse kan eksempelvis være overtrædelse af reglerne om websidens indhold samt at denne overtrædelse forårsager et uforholdsmæssigt stort trafikforbrug. En webside, der er konstrueret på traditionel vis med brug af ASP og databasefunktion samt med et besøgsantal på ca. 1000 besøgende pr. dag forbruger under 2 Gbyte trafik pr. måned.

dit forbrug kommer nok til at overstige det en lille smulle..
Avatar billede easysoft_studios Nybegynder
11. august 2002 - 23:41 #5
peterpan10 >> læs spørgsmålet ordenligt igennem inden du svare. Det kan hjælpe til at spørgen får gode og relavante svar.
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2002 - 23:48 #6
Det dyreste hotel hos wannafind.dk koster 59 kr.

Uden at sige noget ondt plejer pris og kvalitet at følges ad.

www.viborgnet.dk så jeg i fjernsynet, de så ikke alt for seriøse ud. Deres serverrum lignede min afdeling for skrotcomputere :(

www.webpartner.dk ser nogenlunde ud, men de har kun MS SQL. Men det kan da overstiges ved lidt fiksfakserier....
Avatar billede prodic Mester
12. august 2002 - 00:15 #7
scannet.dk - lidt dyre, men uovertruffen service etc.
Avatar billede giang Nybegynder
12. august 2002 - 00:18 #8
www.webhostpriser.dk kan du søge efter webhoteller ud fra kriterier som pris, plads, trafik og understøttelse af diverse teknologier. Så finde du det webhotel, der passer nøjagtigt til dig.
Avatar billede fastpoint Nybegynder
12. august 2002 - 00:32 #9
i ved det sikkert godt, men 100.000sidevisninger er ikke det samme som 100.000 besøgende. dvs. siden bliver ikke downloaded 100.000 gange. Derfor tror jeg ikke dit forbrug vil bliver så stort som alle antager.

www.struernet.dk jeg har ikke prøvet dem men de virker meget seriøse!
cliche.dk, webdomain.dk, buydomains.dk, web-sale.dk, freepaq er nogen af dem jeg har prøvet og de kan IKKE anbefales. Jeg har selv ca. 40.000sidevisninger, men kun 7000besøgende...

FastPoint
Avatar billede pizzaking Nybegynder
12. august 2002 - 20:00 #10
hvad med en af de store netudbydere? eksempelvis tiscali... de må da ha en hurtig linie :)
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2002 - 10:56 #11
Tak for alle der gav input til min søgen. Desværre har jeg ikke besluttet mig endnu, men det kommer jo nok ;)