Avatar billede online-help.dk Nybegynder
10. august 2002 - 18:08 Der er 10 kommentarer

Nyt design

Jeg tror Experten godt kunne bruge et nyt design!! Jeg er træt af det her... soooory
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. august 2002 - 18:10 #1
lol det var da vidst dagens lammeste indllæg...
10. august 2002 - 18:11 #2
Yes, så lav du et nyt.
Avatar billede online-help.dk Nybegynder
10. august 2002 - 18:13 #3
hvorfor... er i ikke trætte af det....??
Avatar billede -titan- Nybegynder
10. august 2002 - 18:14 #4
jeg synes også e's design er gryyymt
Avatar billede zarthax Nybegynder
10. august 2002 - 18:17 #5
-->online-help.dk
LOL.... jammen så lav du da et nyt design :)
men hus at skrive hvad du mener med "nyt design" når du lægger et indlæg i "forslag" :)))
Avatar billede Noone Nybegynder
10. august 2002 - 22:27 #6
Fuck designet, bare sitet virker og kan løse sit formål.
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2002 - 16:23 #7
Jeg synes det er et fint og brugbart design. Brugervenligheden er god. Det er selvfølgelig ikke nyskabende på nogen måde, men jeg har set meget værre designs end dette!
Emeste kritikpunkt er menuen øverss, som altid kommer frem på de mest irriterende tidspunkter.
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2002 - 16:23 #8
emeste = eneste, øverss = øverst
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2002 - 18:50 #9
Vil du høre hvad jeg er træt af??
Det er at du ikke svarer når jeg spørger dig om noget.. Jeg sagde hvorfor tager du selv pointene når vi har givet dig svar...
ref: http://www.eksperten.dk/spm/244544
Jeg syntes du skulle kigge tilbage og se!
Avatar billede hermandsen Juniormester
17. august 2002 - 01:05 #10
Vi har da en vildt kunstnerisk admin, no shit!!! Jeg synes både Eksperten er brugervenlig, overskuelig og rar at se på... Samtigdig giver jeg også chanoa ret... Designet er ikke det væsentlige... Så længe sitet virker som det skal, så er jeg sgu egentlig meget godt tilfreds! :)

Ellers skulle du tage et kig på hvordan Eksperten så ud før i tiden... Den er blevet meget pænere/bedre!!! ;)