Avatar billede stefankarstad Nybegynder
07. august 2002 - 20:40 Der er 5 kommentarer

Installer netværkskort med winxp

Når man installere ADSL netværkskort med win98 kan man trykke gennemse så kan man installere det sådan, men i winxp kan man ikke trykke gennemse hvordan installere jeg så netværkskortet med winxp? Please hjælp TAK!
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
07. august 2002 - 21:33 #1
Prøv lige at specifisere hvad du mener....??
Avatar billede konex Nybegynder
08. august 2002 - 05:48 #2
tænker du på funktioner - indstillinger - fanebladet forbindelse.

eller højre klik på denne computer - egenskaber - fanebladet hardware - enhedshåndtering
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
08. august 2002 - 10:54 #3
Hvornår har du fået din ADSL ??
Hvis du har fået det inden for det sidste år kan jeg ikke tro at det er et ADSL-netværkskort (ATM).
Avatar billede onkelkusse Nybegynder
08. august 2002 - 19:14 #4
Hvis det er med ATMkort så tjek dette link: http://internet.opasia.dk/article.php?id=36717&dogtag=obb_support
Avatar billede gopher Nybegynder
21. august 2002 - 22:11 #5
gå ind i system\hardware\enhedshåndtering dobbeltklik på netkort og find opdater driver og sæt prik i installere fra en liste eller en bestemt placering så kan du gennemse