Avatar billede supermand69 Nybegynder
07. august 2002 - 14:58 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Bærbar tilsluttet monitor

Hej

Jeg får problemer når jeg vil tilslutte min bærbar til et monitor! Så snart jeg starter op er der godt nok et billede på monitoren, men når jeg hopper ind i windows går monitoren på standby?!

Hvad er der galt? Det virker fint i Win2k og Win9x
Avatar billede overload.dk Nybegynder
07. august 2002 - 15:00 #1
kan være refresh-raten der er for høj
Avatar billede supermand69 Nybegynder
07. august 2002 - 15:00 #2
refresh-rate??
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2002 - 15:02 #3
refreah-rate = opdateringshastigheden

ellers kan det være opløsningen
Avatar billede supermand69 Nybegynder
07. august 2002 - 15:03 #4
Det er ingen af delene..

Alle nyere skærme kan køre med 60Hz i 1024*768
Avatar billede picment Nybegynder
07. august 2002 - 15:07 #5
På min Thinkpad kan jeg med særlige keyboard-kombinationer, styre hvorvidt signalet skal vises på den bærbares LCD, på den tilluttede monitor - eller begge dele på een gang.
Det kunne ikke være sådan noget? Pøv at checke egenskaber for dit grafik-kort, og se om du har mulighed for at pille ved noget der (uden monitoren tilsluttet - eller kandu jo ikke se det :)
Avatar billede picment Nybegynder
07. august 2002 - 15:09 #6
Du kunne evt. lige lade os vide hvilken laptop der er tale om.
Avatar billede supermand69 Nybegynder
07. august 2002 - 15:11 #7
Jeg har prøvet at trykke på den knap der gør at billedet skifter over, men der blinker min TFT skærm bare i ½ sek.... :-/

Det er garanteret XP der suger MAX....

XP stinker generalt...
Avatar billede supermand69 Nybegynder
07. august 2002 - 15:11 #8
Chicony Runner et eller andet...
Avatar billede picment Nybegynder
07. august 2002 - 15:26 #9
Du er HELT sikker på at dit grafikkort ikke kører ved en anden opløsning på det der monitor output?
Jeg kan separat styre hvilken opløsning, henholdsvis min LCD skærm og mit monitor output, skal køre ved.
Det kunne være at dit monitor output spytter mere end de 60 Hz ud, og det er derfor din skærm lukker ned. Noget tyder på det. Ellers kan jeg ikke hjælpe dig mere.
Avatar billede supermand69 Nybegynder
07. august 2002 - 22:55 #10
Jeg kan ikke styre mine skærmindstillinger seperat... De kører begge på det samme...
Avatar billede supermand69 Nybegynder
16. september 2002 - 13:10 #11
lukker