Avatar billede asuz.dk Nybegynder
06. august 2002 - 15:48 Der er 16 kommentarer

MIN 10 GB Fujitsu HD

Jeg har en 10 gb Fujitsu harddisk.
Den går altid ud hvorfor det ?
Min computer sidder fast og harddisken er totalt BLACK OUT !?
Avatar billede eagle124 Nybegynder
06. august 2002 - 15:50 #1
Kan du beskrive lidt nærmere hvordan din computer sidder fast ??
Avatar billede robotten Praktikant
06. august 2002 - 15:51 #2
Lyder lidt af nogle dårlige fladkabler, har du prøvet at skife disse?
Ellers kan hd'en jo også være blevet defekt. Kan den findes i bios?
Avatar billede eagle124 Nybegynder
06. august 2002 - 15:51 #3
Har du selv været ved at lave runde IDE-Kabler ??
Avatar billede asuz.dk Nybegynder
06. august 2002 - 15:54 #4
Tjae jeg har prøvet at skifte IDE kablet ud med den anden HD jeg har, men samme problem.
Kan jeg ikke lave noget i min HD som får den til at virke igen ?
Avatar billede eagle124 Nybegynder
06. august 2002 - 15:56 #5
Det kan være nogle beskadigede sektorer på harddisken og det tror jeg ikke der kan rettes
Avatar billede omgangsdyret Nybegynder
06. august 2002 - 15:57 #6
Du er søreme gavmild hvad angår point hva??:D:D
Avatar billede robotten Praktikant
06. august 2002 - 16:02 #7
Nej, det lyder til, at der ikke er meget gøre. Andet end at skaffe end anden, men hold dig fra at købe en IBM...

Havde du meget vigtige data på hd'en?
Avatar billede omgangsdyret Nybegynder
06. august 2002 - 16:28 #8
IBM er sq udenmærkede!!!!:£
Jeg har en 40 GB sammen med en seagate 80 og den der er varmest er fandeme 80eren!!!
de spader der har problemer med IBM kan ikke finde ud af hvordan man placerer en HDD
Avatar billede robotten Praktikant
06. august 2002 - 16:47 #9
omgangsdyret>> synes du ikke bare, at du burde smutte herfra, så glad som du virker i dag? *stærk ironi, om tvivlen måtte være der...*
Avatar billede eagle124 Nybegynder
06. august 2002 - 17:42 #10
omgangsdyret -> IBM fraråder at man lader deres HD'er køre uafbrudt i lang tid men de anbefaler SQ oxo til servere :-s

Jeg vil ikke købe HD af sådan nogle paphoveder
Avatar billede omgangsdyret Nybegynder
06. august 2002 - 18:10 #11
- Og det skulle være fordi de bliver for varme??!
Min er IKKE varm i forhold til min seagate
Avatar billede omgangsdyret Nybegynder
06. august 2002 - 18:11 #12
Men kan godt se det lyder ondsvagt.
Avatar billede kamazo Nybegynder
07. august 2002 - 09:50 #13
wee, 1 point gider jeg ikke engang skrive et svar for... det er for nærigt ASUZ.DK
Avatar billede robotten Praktikant
12. august 2002 - 11:02 #14
Er du blevet klogere?
Avatar billede robotten Praktikant
14. august 2002 - 11:58 #15
kamazo>> Asuz er gået næsten fallit, derfor måske det lave pointantal..?
Men har dog lidt på kistebunden, kan jeg se.

Men Asuz må da meget gerne reagere her...
Avatar billede robotten Praktikant
07. oktober 2002 - 10:53 #16
Luk!