Avatar billede mike Nybegynder
05. august 2002 - 23:59 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

Hvordan bygger jeg min egen Linux

Hey,

Jeg har leget en smule med forskellige Linux disti's. Jeg synes det kunne være sjovt at lave min egen disti - af den simple årsag at det kunne være lærerigt, samt at de setup som jeg typisk har behov er typisk mere eller mindre identiske, så hver gang jeg installerer en server så sidder jeg hvergang og fortager de samme 'rutiner'...

Er der nogen der kan give mig et skub i den rigtige retning?

Hvor ialverden skal jeg dog begynde med dette vandvittige projekt?

Hvordan går man igang med at bygge en minimal dist. som man kan bygge videre på?

Praktiske erfaringer?

Nogen der vil være med? :0]

Gode (rigtigt gode) links er velkomne, men point vil fortrinsvis blive givet til gode råd

Takker på forhånd for alle svar :)
Avatar billede kornfreak Nybegynder
06. august 2002 - 00:00 #1
http://www.linuxfromscratch.org

Der er nok noget :)
Avatar billede dank Nybegynder
06. august 2002 - 13:00 #2
http://www.byolinux.org/ (Build your own Linux)
Avatar billede dank Nybegynder
12. august 2002 - 18:05 #3
lukkes?
Avatar billede mike Nybegynder
12. august 2002 - 18:11 #4
jeg lukker