Avatar billede jsn Nybegynder
05. august 2002 - 13:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hjælp til neotrace

hjælp mit za skreg om om at følgenede ip forsøgte at komme ind på min comp..
gik lige her ind for at se om der ikke var lidt hjælp ( det var der :) )
jeg har hentet neotrace
på denne ip kan jeg ikke se hvem det men kan pinge 206.81.187.106 port 1819
den her tilhøre en skole i polen 212.87.234.237
så hjælp lige nooben her hvad gør jeg...???
jeg har sendt en mail til kontakt personen på skolen og bedt ham om at stoppe det.!!!!!!
Avatar billede jsn Nybegynder
05. august 2002 - 13:45 #1
og hvad var lige den e-mail adr. til hvor man kan melde dem????
Avatar billede goulduck Nybegynder
07. august 2002 - 06:56 #2
Det er ikke sikkert at du er blevet forsøgt hackket... i så fald, havde du nok modtaget lidt mere data, ville jeg mene.
Avatar billede jsn Nybegynder
03. oktober 2002 - 18:20 #3
lukker dette spm